Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, dne 3.2. 2015 jsem u společnosti CZC.CZ zakoupil tablet, kde u popisu zboží na internetu bylo napsáno, že balení obsahuje Office 2013. Což je dle označení Microsoft i dle označení samostatného produktu na stránkách CZC.CZ neomezená licence tohoto programu. Po rozbalení zboží jsem v krabici našel Office 365. Což je jak dle označení Microsoft, tak opět dle označení samostatného produktu na stránkách CZC.CZ licence programu pouze na rok.
Hned druhý den jsem zboží šel reklamovat. Pominu, že problém na pobočce zaznamenali, že se mně druhý den ozvou, týden se nikdo neozval, pak jsem poslal urgující email, opět se dva dny nikdo neozval, až dnes jsem se musel odpovědné osobě "dotelefonovat". Po různých rozmluvám a ujasňování si, co je jaká licence jsem se svého nedomohl. Požádal jsem tedy o vyjádření emailem. Emailem se mně dostalo odpovědi, že dle faktury jsem si objednal "Tablet Lenovo IdeaTab MiiX 3 7,85" Z3735F, 32GB, W8.1+Office" a obojí jsem dostal. Na faktuře jak je vidno, už označení verze programu není. Návrh řešení od osoby odpovědné za CZC.CZ je: "Pokud byl v době vaší objednávky na webových stránkách špatný, či matoucí popis produktu, máte právo jej vrátit bez udání důvodu do 14-ti dnů od zakoupení."
Problém je asi v tom, že fakturu nevypisuji já a pokud prodávající dostatečně nespecifikuje zboží na faktuře, mám za to, že si kupuji to, co má prodávající v popisu na internetových stránkách.
Ještě bych podotknul, že dnes po upozornění se na stránkách prodejce u produktu popis změnil a je tam napsáno, že licence je pouze na rok.
Tablet Lenovo IdeaTab MiiX 3 7,85" Z3735F, 32GB, W8.1+Office
Dodání správného produktu dle popisu na internetových stránkách, popřípadě doplacení rozdílu ceny obou produktů.
|
Tweet |
Jestliže byla uzavřena kupní smlouva (tedy spotřebitel přijal nabídku prodávajícího), má následně prodávající povinnost odevzdat věc s dohodnutými vlastnostmi. Obsah smlouvy je dán nabídkou. Pokud prodávající nedodá zboží s vlastnostmi, které byly v nabídce uvedené, je jeho plnění vadné. Spotřebitel má následně právo na dodání nové věci bez vady, ledaže lze vadu bez zbytečného odkladu odstranit; není-li to možné, může od smlouvy odstoupit. Rovněž lze žádat přiměřenou slevu.
Dobrý den pane Sedláčku,
prosím o číslo faktury, abych mohl stížnost předat na řešení.
Děkuji.
Lukáš Boček
Vedoucí reklamací
Dobrý den, pane Bočku, číslo faktury je 1015038469.
Vzhledem k tomu, že se společnost k případu již delší dobu nevyjádřila, prosíme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Dobrý den, společnost mně předala slevu na 1000,- Kč na další nákup.