Počet nahlášených stížností: | 449 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Do dnešního dne jsem neobdržela vrácené vstupné na koncert GREGORIAN, přesto, že jsem vyplnila a zaslala požadované formuláře k vrácení. Na mé urgence nikdo nereagoval , až nyní jsem obdržela dopis, ve kterém bylo napsáno, že společnost smsticket.cz
nemůže vrátit vstupné , protože pořadatel FP PRO , s.r.o. neposlal finanční prostředky této společnosti.
Tato skutečnost mě s finančními prostředky, mě ale nemůže zajímat, protože je to věc mezi společnostmi FP PRO s.r.o a společností smsticket. cz. Finanční prostředky si musí vyřídit mezi sebou , ale zaplatit to musí ten, komu jsem je platila já. Jestliže jsem je platila smsticket.cz , pak by mi je měla vrátit tato společnost a nesrovnalosti se společností FP PRO by si měla vyřídit sama s ní a ne mi 6 měsíců neodepisovat a pak napsat, že si mám peníze vyřídit s jinou společností .
Žádám o vrácení vstupného.
Koncert GREGORIAN- vstupné
Vrácení vstupného
|
Tweet |
Pokud byla kulturní akce zrušena, má spotřebitel právo žádat vrácení peněžních prostředků. Nevrátí-li pořadatel akce peněžní prostředky, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod zrušením smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Pořadatele akce je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.