Počet nahlášených stížností: | 130 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Dobrý den,11.7. 22 jsem si našla online zájezd přes CK Fisher,do druhého dne mela uhradit platbu za zájezd ,ale pres negativní recenze hotelu po dlouhém bádání jsme se rozhodli nejet.Byla jsem kontaktovana společnosti že platba nedorazila a ja stornovala tel.zadost,bylo mi sděleno, že pokud zájem neuhradim stornuje se.Dale jsem to v patrnost nevedla a dnes což je 29.7. Mi přišla upomínka a storno poplatek 80% z ceny zájezdu,pokud nezaplatim. IHNED jsem reagovala 8.8. Má být odlet a že není možné storno udělat, bez poplatku,že nebylo písemně, což me nikdo neupozornil.Má někdo prosím zkušenosti s podobným problémem? 8.8. Lezim již jinak a nemůžu být na 2 místech zaroven a navíc mi nedokáže nikdo odpovědět ani na pobočce CK jelikož je to prý jiné když jsem sjednala online.Smlouvu jsem nepodepsala, dodnes není uhrazeno a nevim jak tedy celou situaci vyřešit.Pry se potvrdil pobyt nějakým pinem ,který je závazný a neni možné odstoupit bez storno poplatku???Děkuji za radu, O.V.
Chtela bych jak jsem již rekla hned po uzavření storno zájezdu.
|
Tweet |
Učiní-li spotřebitel závaznou objednávku a ze strany pořadatele zájezdu k potvrzení o zájezdu, došlo mezi spotřebitelem a pořadatelem zájezdu k uzavření smlouvy. U smluv uzavřených on-line musí být smlouva nebo potvrzení o zájezdu poskytnuto zákazníkovi zpravidla v listinné podobě; na jiném trvalém nosiči jen pokud s tím zákazník souhlasí (§ 1828, § 2525 odst. 5 občanského zákoníku).
Podmínky pro odstoupení od smlouvy o zájezdu jsou vymezeny v Podmínkách pro cestující a § 2533 občanského zákoníku. Spotřebitel může před zahájením smlouvy odstoupit vždy a výše sjednaného odstupného v Podmínkách pro cestující musí být přiměřená.
Jestliže spotřebitel oznámil úmysl odstoupit prakticky ihned po objednání, je odstupné 80 % z ceny zájezdu nepřiměřené. Zároveň musí být spotřebitel o výši odstupného předem řádně informován.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.