Společnost


Booking.com (Czech Republic) s.r.o.

Počet nahlášených stížností:124
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#59464Booking nevrácené peníze a klamavé informace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 11 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.07.2022, před 2 lety

Zuzana Střešinková

Znění stížnosti

Dne 25. 7. 2022 jsme přijeli na hotel Millennium Health Resort and Spa, kde jsme měli být ubytování v pokoji se dvěma manželskými postelemi. Pokoj se skládal z jedné manželské postele a rozkládacího gauče. Takto to na stránkách booking sjednáno nebylo. Zažádali jsme proto booking o nápravu, kdy nám byla přislíbena přistýlka. Přistýlka byla dodána, ale byla rozbitá, takže se na ní nedalo spát a já jsem byla nucená strávit noc na zemi. Druhý den (26.7.) jsme znovu kontaktovali booking s naším problémem, kdy nám bylo řečeno, že dodají přistýlku novou. Bohužel se tak nestalo a já spala opět na zemi. Kontaktovali jsme znovu booking (27.7.), kde nám bylo řečeno, že hotel čekal na naše vyjádření, které měl zprostředkovaně přes booking. Po rozhovoru přímo s panem ředitelem nám bylo řečeno, že to je naše chyba, že na fotkách je vidět gauč a manželská postel, ale my se neřídili fotkami, ale popisem, kde bylo uvedeno, že se jedná o dva oddělené pokoje s manželskými postelemi (na bookingu je vždy vidět, že jde o postele nebo gauče - v popisku byly ikony dvou manželských postelí).
Žádali jsme proto o reklamaci služeb, které nebyly poskytnuty v rámci uzavřené smlouvy. Za klamavé informace, které jsou na stránkách bookingu
1. soukromá pláž - není soukromá a chodí na ní lidé se psy
2.složení pokojů, které je chybně uvedené
Nechali jsme si zavolat ředitele, který se nám vysmál, že řešíme hlouposti a když se nám to nelíbí, ať se odhlásíme.
Byla nám nabídnuta hotelem při check-outu ráno peněžní kompenzace za strávené noci na zemi v hotovosti a že zbytek peněz za neubytované dny nám vrátí booking. Přijali jsme a ráno jsme se odhlásili. Booking měl řešit navrácení peněz zpět s 50% stornem a hotel na bookingu uvedl, že jsme se vůbec neubytovali. Peníze na účtu zatím nemáme a booking spolu s majitelem hotelu po nás chce peníze vrátit za využité služby. Přitom na navrácené peníze máme nárok a zněla tak dohoda s majitelem hotelu.


Produkt

Ubytování v hotelu Millennium resort and spa - Miedzywodzie


Požadované řešení

Chci, aby mi byla vrácena adekvátní částka za zkaženou dovolenou a klamavé informace na portálu booking. Díky řešení přistýlky každý den došlo ke ztrátě radosti z dovolené.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.8.2022 10:15, před 2 lety

Společnost Booking.com B.V. provozuje platformu, prostřednictvím níž mohou poskytovatelé ubytování nabízet své produkty a služby a přes kterou mohou návštěvníci platformy provádět rezervace.

Tím, že si spotřebitel rezervuje ubytování prostřednictvím portálu Booking.com, vytváří si rezervaci ubytování u poskytovatele služeb, nikoliv pak u portálu Booking. com. Od tohoto okamžiku rezervační portál vystupuje výhradně jako prostředník mezi spotřebitelem a poskytovatelem, který předá informace o rezervaci příslušnému poskytovateli a pošle jeho jménem e-mail s potvrzením rezervace.

Pokud jde o odpovědnost rezervačního portálu, ten odpovídá dle svých obchodních podmínek (dostupné na: https://www.booking.com/content/terms.cs.html) dle čl. 9 pouze za:
- přímé škody, které by spotřebitel skutečně utrpěl, zaplatil
- škody, které vznikly v souvislosti s prokazatelnými nedostatky při plnění povinností rezervačního portálu souvisejících s poskytováním služeb.
Rezervační portál odpovídá až do celkové výše celkové ceny vaší rezervace, jak je uvedena v potvrzovacím e-mailu.

Společnost Boooking.com (Czech Republic) s.r.o. je personálně a majetkově úzce provázaná se zahraniční společností Booking.com B.V. se sídlem v Nizozemí, a je její pobočkou pro Českou republiku.

Z tohoto důvodu doporučujeme, aby se spotřebitel obrátil ohledně reklamace na Evropské spotřebitelské centrum při České obchodní inspekci, které nabízí bezplatnou, rychlou a efektivní poradenskou činnost ohledně evropského spotřebitelského práva se zahraničním prvkem.

Webové stránky Evropského spotřebitelského centra lze nalézt na adrese www.evropskyspotrebitel.cz. Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Ke stížnosti je třeba přiložit doklady, které máte k dispozici, např. kopii smlouvy, e-mailovou komunikaci s prodejcem.

Na Evropské spotřebitelské centrum se může spotřebitel obrátit rovněž telefonicky na čísle 296 366 155 nebo elektronicky na e-mail esc@coi.cz. ESC pro ČR sídlí na adrese Štěpánská 15, 120 00 Praha 2.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.11.2022 16:19, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.