Společnost


INNOVATIVE MOBILE SOLUTIONS S.L.

Počet nahlášených stížností:153
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#59475Strhávání platby za neobjednanou službu Buzzmobi

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 11 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
30.07.2022, před 2 lety

Antonín Šrámek

Znění stížnosti

Dobrý den. Dne 30.7.2022 v 11:30 hod. při čtení běžného článku na internetu jsem byl přesměrován na pravděpodobně podvodné stránky Buzzmobi a na telefonní číslo 723 935 731 mi přišla SMS, že jsem si aktivoval předplatné Buzzmobi v ceně 99,-Kč týdně, http://az19.net/T3aH4p, i když žádné předplatné nepožadoval. V odkazu na stránkách https://ccmob.mobi/cz/609 jsem předplatné zrušil a objevila se informace, že do 24 hod. přijde SMS o zrušení. Zatím mi žádné potvrzení nepřišlo, ale mohu potvrdit, že z kreditu mi bylo strženo 99,- Kč, jako „m - platba“.


Požadované řešení

Chtěl bych uvést, že jsem si nic neobjednával, nic vědomě neaktivoval.
Chtěl bych okamžitě registraci zrušit a strhávání poplatku 99,- Kč / týden a již strženou částku vrátit.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.8.2022 09:16, před 2 lety

Spotřebitel může kontaktovat svého operátora s žádostí o zablokování těchto plateb. Operátor je však pouze zprostředkovatelem, reklamaci je tak nutné podat přímo u společnosti, která předplatné inkasovala.

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou si spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří bez dalšího mezi zakázané obchodní praktiky, a to dle Přílohy č. 2 k zákonu č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem ve Španělsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/kde-reklamovat-sluzby. Blíže k možnostem odhlášení služby na http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/zruseni-objednavky-predplatneho-na-premium-sms.Pro zrušení objednávky a tím i zrušení zasílání zpoplatňujících Premium SMS stačí zaslat odhlašovací SMS na pětimístné číslo které jste použili pro objednání služby. Pokud si to číslo už nepamatujete, nic se neděje - je to prvních pět číslic z čísla, ze kterého vám na telefon chodí pravidelné zpoplatňující zprávy. Text který musíte napsat do odhlašovací SMS je "STOP" - jedná se o univerzální odhlašovací text SMS, který zruší všechny vámi objednané služby na tomto čísle.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.11.2022 16:04, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.