Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den,
před týdnem byla má matka nařknuta z krádeže, když si poprvé chtěla z dobrého úmyslu zakoupit bedýnku se zbožím se zhoršenou kvalitou. Ten den si vzala bedýnku do kolšíku, žádné info. ani píokyny u krabice ani na stojanu nebyly. Na pokladně paní prodavačka krabici zvážila a vše proběhlo v pořádku. Druhou návštěvu si má matka podruhé vzala bedýnku, a jelikož sed domnívala po minulé návštěvě, že se bedýnka opět na pokladně zváží, jako běžné ovoce/zelenina, přidala si do bedýnky nějaké vkusy i z vedlejší krabice. Pokyny opět nebyly nikde k nahlédnutí, tudíž vůbec nevěděla, že se to nesmí. Když přišla k pokladně s tím, že se bude vážit, dočkala se pouze křiku ze strany dvou prodavaček, vytáhnutí toho co si tam matka dala "navíc", osočení z krádeže, ale nikdo už ji nesdělil co se stalo, proč tomu tak je, ani jedna z prodavaček jí situaci nevysvětlily, nesdělily jí, že se nesmí odebírat z vedlejšího boxu, kdyby má matka toto věděla, vezme si zrovna boxy oba. Situaci ji pouze objasnil článek na internetu, který si musela sama najít, a pán ze Security, který jí šel zkontrolovat ven košík a lístek na pokyn paní vedoucí. Řekl mé matce, že to bylo zváženo předem a že přístě na ni zavolá Policii ČR, jenže při jeho kontrole zjistil, že vše sedí do poslední koruny a že matka nic neukradla. Týden na to byla matka opět nakoupit a zase byla podrobena kontrole vozíku a lístku ochrankou, i přes to, že už box nebrala.
Má matka je teď naprosto v šoku, jelikož v životě neměla v úmyslu ukrást ani smítko a myslím, že kdyby se ji dostalo empatičtějšího přístupu od Vašeho personálu a byly ji u pokladny podány dostatečné informace o bedýnkách, které jsou v Penny novinkou, nebo bylo alespoň letáček s info. u krabic na prodejně, nikdy by k tomuto nedošlo. Doposud se matka s podobným incidentem na její osobu nesetkala a doslova se to na ni psychicky podepsalo, jelikož to nebylo úmyslně, ale s nadějí, že se to ovoce/zelenina nevyhodí. Za mě, to bylo naprosto přes čáru.
Bedýnka s ovocem a zeleninou
Omluva, lepší a empatičtější přístup personálu, dostatečné informace.
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Vzhledem k tomu, že stížnost neobsahuje vynutitelný právní nárok, nemůže být na portálu VašeStížnosti.cz publikována, předáváme ji však společnosti jako podnět ke zlepšení služeb.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.