Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#59488Osočení z krádeže

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 14 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
31.07.2022, před 2 lety

Barbora Šimková

Znění stížnosti

Dobrý den,
před týdnem byla má matka nařknuta z krádeže, když si poprvé chtěla z dobrého úmyslu zakoupit bedýnku se zbožím se zhoršenou kvalitou. Ten den si vzala bedýnku do kolšíku, žádné info. ani píokyny u krabice ani na stojanu nebyly. Na pokladně paní prodavačka krabici zvážila a vše proběhlo v pořádku. Druhou návštěvu si má matka podruhé vzala bedýnku, a jelikož sed domnívala po minulé návštěvě, že se bedýnka opět na pokladně zváží, jako běžné ovoce/zelenina, přidala si do bedýnky nějaké vkusy i z vedlejší krabice. Pokyny opět nebyly nikde k nahlédnutí, tudíž vůbec nevěděla, že se to nesmí. Když přišla k pokladně s tím, že se bude vážit, dočkala se pouze křiku ze strany dvou prodavaček, vytáhnutí toho co si tam matka dala "navíc", osočení z krádeže, ale nikdo už ji nesdělil co se stalo, proč tomu tak je, ani jedna z prodavaček jí situaci nevysvětlily, nesdělily jí, že se nesmí odebírat z vedlejšího boxu, kdyby má matka toto věděla, vezme si zrovna boxy oba. Situaci ji pouze objasnil článek na internetu, který si musela sama najít, a pán ze Security, který jí šel zkontrolovat ven košík a lístek na pokyn paní vedoucí. Řekl mé matce, že to bylo zváženo předem a že přístě na ni zavolá Policii ČR, jenže při jeho kontrole zjistil, že vše sedí do poslední koruny a že matka nic neukradla. Týden na to byla matka opět nakoupit a zase byla podrobena kontrole vozíku a lístku ochrankou, i přes to, že už box nebrala.

Má matka je teď naprosto v šoku, jelikož v životě neměla v úmyslu ukrást ani smítko a myslím, že kdyby se ji dostalo empatičtějšího přístupu od Vašeho personálu a byly ji u pokladny podány dostatečné informace o bedýnkách, které jsou v Penny novinkou, nebo bylo alespoň letáček s info. u krabic na prodejně, nikdy by k tomuto nedošlo. Doposud se matka s podobným incidentem na její osobu nesetkala a doslova se to na ni psychicky podepsalo, jelikož to nebylo úmyslně, ale s nadějí, že se to ovoce/zelenina nevyhodí. Za mě, to bylo naprosto přes čáru.


Produkt

Bedýnka s ovocem a zeleninou


Požadované řešení

Omluva, lepší a empatičtější přístup personálu, dostatečné informace.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.8.2022 09:57, před 2 lety

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Vzhledem k tomu, že stížnost neobsahuje vynutitelný právní nárok, nemůže být na portálu VašeStížnosti.cz publikována, předáváme ji však společnosti jako podnět ke zlepšení služeb.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.12.2022 15:27, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.