Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#5949Pokus o nekalé jednání

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

26 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.02.2015, před 10 lety

Rudolf Makel

Znění stížnosti

Dne 23.1.2015 jsem dal uvedené společnosti telefonický souhlas se zasláním bezplatného (pouze za 149,- Kč jako poštovné)vzorku holicího strojku a břitu s tím, že pokud nebudu chtít další odběr, můžu jeho zasíláni kdykoliv zrušit. Protože jsem si to rozmyslel, volal jsem 26.1.2015 na číslo 296508368 s cílem zrušit dodávku. Stále se mi ale ozývalo, že volané číslo neexistuje. Dne 12.2.2015 jsem zásilku dostal. Okamžitě jsem volal na zákaznickou linku firmy : 227191219, ale opět mi bylo sděleno, že volané číslo neexistuje.


Produkt

Ruční holící strojek + 1 ks břit označený jako Good Shave Start


Požadované řešení

Poštovné 149,00 Kč jsem ochoten zaplatit. ale chci zrušit další dodávky. Toto nelze provést pokud se mnou firma s adresou : Westerfield Int.AG, PO Box 18, 12000 Praha 2 odmítá komunikovat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.3.2015 09:50, před 10 lety

Spotřebitelé mají právo od smlouvy odstoupit do 14 dnů od převzetí zboží a dostat své peníze zpět. Pokud Vás podnikatel řádně neinformoval o právu smlouvu bez udání důvodu a bez sankce v uvedené lhůtě zrušit, prodlužuje se tato lhůta o celý rok. Obchodní podmínky uveřejněné na internetových stránkách společnosti Westerfield International obsahují mimo jiné ustanovení nutící spotřebitele zasílat odstoupení od smlouvy i případné reklamace do Holandska. Takový požadavek má pouze za cíl odradit spotřebitele od uplatnění jeho zákonných práv. Pokud s obchodními podmínkami není zákazník během hovoru seznámen, nezavazují jej. Pro účely odstoupení od smlouvy může využít českou adresu uvedenou na vystaveném dokladu.

Společnost se nám bohužel nepodařilo kontaktovat. Stížnost jsme z tohoto důvodu nuceni uzavřít. Má-li spotřebitel další otázky týkající se doporučení vhodného postupu, může kontaktovat naši poradenskou linku na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.