Počet nahlášených stížností: | 820 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 23.1.2015 jsem dal uvedené společnosti telefonický souhlas se zasláním bezplatného (pouze za 149,- Kč jako poštovné)vzorku holicího strojku a břitu s tím, že pokud nebudu chtít další odběr, můžu jeho zasíláni kdykoliv zrušit. Protože jsem si to rozmyslel, volal jsem 26.1.2015 na číslo 296508368 s cílem zrušit dodávku. Stále se mi ale ozývalo, že volané číslo neexistuje. Dne 12.2.2015 jsem zásilku dostal. Okamžitě jsem volal na zákaznickou linku firmy : 227191219, ale opět mi bylo sděleno, že volané číslo neexistuje.
Ruční holící strojek + 1 ks břit označený jako Good Shave Start
Poštovné 149,00 Kč jsem ochoten zaplatit. ale chci zrušit další dodávky. Toto nelze provést pokud se mnou firma s adresou : Westerfield Int.AG, PO Box 18, 12000 Praha 2 odmítá komunikovat.
|
Tweet |
Spotřebitelé mají právo od smlouvy odstoupit do 14 dnů od převzetí zboží a dostat své peníze zpět. Pokud Vás podnikatel řádně neinformoval o právu smlouvu bez udání důvodu a bez sankce v uvedené lhůtě zrušit, prodlužuje se tato lhůta o celý rok. Obchodní podmínky uveřejněné na internetových stránkách společnosti Westerfield International obsahují mimo jiné ustanovení nutící spotřebitele zasílat odstoupení od smlouvy i případné reklamace do Holandska. Takový požadavek má pouze za cíl odradit spotřebitele od uplatnění jeho zákonných práv. Pokud s obchodními podmínkami není zákazník během hovoru seznámen, nezavazují jej. Pro účely odstoupení od smlouvy může využít českou adresu uvedenou na vystaveném dokladu.
Společnost se nám bohužel nepodařilo kontaktovat. Stížnost jsme z tohoto důvodu nuceni uzavřít. Má-li spotřebitel další otázky týkající se doporučení vhodného postupu, může kontaktovat naši poradenskou linku na telefonním čísle 299 149 009.