Počet nahlášených stížností: | 1035 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
V Lovosicích mi byla prodaná jízdenka směr Lovosice-Příbram paní se mě bez optání zda jsem student prodala studentskou jízdenku 18-26 čehož jsem si nepovšiml, jelikož jsem tuto trasu nikdy neplatil neznal jsem výši plné ceny. Ve vlaku mi průvodčí i po vysvětlení naúčtoval přirážku se slovy vždy si musíte zkontrolovat co si kupujete.
Informační povinnosti prodávajícího zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve kterém stojí že je prodejce povinen řádně informovat spotřebitele o vlastnostech prodávaných výrobků nebo charakteru poskytovaných služeb.
Tím chci říct že mám problém s pokutou, kterou jsem zaplatit když mě nikdo neinformoval o tom že mi prodal jiný produkt než jsem si žádal.
Číslo účtenky: 00322
Variabilní symbol: 3107121051
Číslo účtenky: 00322
Jak se k tomu postavíte nechám na Vás, díky Balšánek.
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.