Počet nahlášených stížností: | 16 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 9.1.2015 jsem si objednala zboží na e-shopu Dreamin.cz – modrý kabát ve výši 2090 Kč.
Na stránkách je kontaktní osoba...
Platbu jsem provedla převodem z účtu, doklad o zaplacení mám k dispozici.
Platba prostřednictvím stránek byla evidovaná 12.9.2015.
Dotaz, kdy zboží dorazí jsem vznesla 31.1.2015, slíbena byla reakce do 48hodin.
Do této chvíle jsme neobdržela žádnou zprávu o zaplaceném zboží č.URJPBXZJZ.
Na uvedený telefonní kontakt se nemohu dovolat.
14.2. odeslán informační e-mail, že odstoupím od smlouvy.
Dreamin.cz, Modrý kabát se sukní
1) Dodat zaplacené zboží -nejlepší řešení.
V případě žádné reakce
2) Odstoupit od smlouvy
3) Předžalobní oznámení
4) Soudní žaloba
5) Nahlásím ČOI a budu sdílet informaci i nesolventním E-shopu Dreamin.cz
|
Tweet |
Kupní smlouva byla uzavřena a prodávající má povinnost dodat objednané zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží nedodá ani v dodatečné přiměřené lhůtě mu poskytnuté kupujícím, má kupující právo od smlouvy odstoupit podle § 1978 občanského zákoníku. To znamená, že spotřebitel má právo prodejce upozornit, že nedodal zboží včas (pokud bylo doba dodání sjednána) a poskytnout prodejci přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky). Pokud prodejce nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené finanční částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Až po uplynutí této lhůty se subjekt ocitá v prodlení a je nutné mu určit dodatečnou lhůtu k plnění.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou).
Podnikatel byl o podané stížnosti informován. Bohužel doposud neprojevil zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.