Počet nahlášených stížností: | 10 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
v uplynulém týdnu mi došel přípravek ArthroPrimCollagen bez jakéhokoliv vyžádání. Předchozí dávku jsem po ujištění operátorky, že není závazný další odběr a že jde pouze o vyzkoušení, zda mi bude vyhovovat, uhradil.
Žádný další jsem však již neobjednával a ani nechci objednat. Na zákaznickou linku se nelze dovolat, nikdo ji nezvedá.
Fakturu Vám proto neuhradím. V případě, že byste chtěli zaslat zpět Váš produkt, ozvěte se prosím do 7 pracovních dní, abych Vám jej mohl na Vaše náklady vrátit.
JUDr. Petr Hanzl
***
Fakturu nebudu platit. Možné zaslat zpět produkt na náklady společnosti.
|
Tweet |
Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.
Předpokládáme, že k souhlasu se zasláním produktu nedošlo a společnost tak nemá nárok na zaplacení jakékoliv částky. Jak je výše uvedeno, spotřebitel nemusí na své náklady ani nic vracet, jak by musel činit při odstoupení od smlouvy ve 14denní lhůtě podle § 1829 občanského zákoníku.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Klient již mezitím kontaktoval i zákaznickou linku společnosti. Panu JUDr. Hanzlovi byla odeslána nahrávka jeho konverzace s prodejcem, aby si připomněl, na jakých podmínkách se dohodli.
Připojujeme pro jistotu ještě kopii faktury z první (klientem uhrazené) zásilky, kde má písemně uvedeno, jak bude v případě daného produktu postupováno.
Objednal si pravidelné dodávky a ty mu také začaly chodit. Ze strany společnosti bylo postupováno jen tak, jak bylo klientovi oznámeno a on s tím při objednání souhlasil.
To, že zasílání nezrušil a došly mu 2 další zásilky, opravdu není chybou společnosti.
Zásilky byly klientem již vráceny, záležitost byla na klientském servisu uzavřena. K dalším zásilkám na adresu klienta již nikdy nedojde.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.