Společnost


Helvetia Direct Marketing s.r.o.

Počet nahlášených stížností:10
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#59501Vystavení faktury za nevyžádané zboží.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 9 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
01.08.2022, před 2 lety

Petr Hanzl

Znění stížnosti

Dobrý den,
v uplynulém týdnu mi došel přípravek ArthroPrimCollagen bez jakéhokoliv vyžádání. Předchozí dávku jsem po ujištění operátorky, že není závazný další odběr a že jde pouze o vyzkoušení, zda mi bude vyhovovat, uhradil.

Žádný další jsem však již neobjednával a ani nechci objednat. Na zákaznickou linku se nelze dovolat, nikdo ji nezvedá.

Fakturu Vám proto neuhradím. V případě, že byste chtěli zaslat zpět Váš produkt, ozvěte se prosím do 7 pracovních dní, abych Vám jej mohl na Vaše náklady vrátit.


JUDr. Petr Hanzl
***


Požadované řešení

Fakturu nebudu platit. Možné zaslat zpět produkt na náklady společnosti.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.8.2022 11:19, před 2 lety

Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.

Předpokládáme, že k souhlasu se zasláním produktu nedošlo a společnost tak nemá nárok na zaplacení jakékoliv částky. Jak je výše uvedeno, spotřebitel nemusí na své náklady ani nic vracet, jak by musel činit při odstoupení od smlouvy ve 14denní lhůtě podle § 1829 občanského zákoníku.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.9.2022 12:51, před 2 lety

Klient již mezitím kontaktoval i zákaznickou linku společnosti. Panu JUDr. Hanzlovi byla odeslána nahrávka jeho konverzace s prodejcem, aby si připomněl, na jakých podmínkách se dohodli.
Připojujeme pro jistotu ještě kopii faktury z první (klientem uhrazené) zásilky, kde má písemně uvedeno, jak bude v případě daného produktu postupováno.
Objednal si pravidelné dodávky a ty mu také začaly chodit. Ze strany společnosti bylo postupováno jen tak, jak bylo klientovi oznámeno a on s tím při objednání souhlasil.
To, že zasílání nezrušil a došly mu 2 další zásilky, opravdu není chybou společnosti.
Zásilky byly klientem již vráceny, záležitost byla na klientském servisu uzavřena. K dalším zásilkám na adresu klienta již nikdy nedojde.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.10.2022 23:40, před 2 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.3.2023 13:41, před rokem

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.