Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#59506Velmi pomalý internet a zvýšená cena

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 20 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
01.08.2022, před 2 lety

Ivana Bílková

Znění stížnosti

Nemá cenu popisovat stejnou stížnost a popisovat další stav věci jako je u stížnosti #58774.
Máme úplně stejný problém a stejnou zkušenost se společností O2. Nám nejenže se rychlost připojení k internetu snižuje, dnes jsme na 4 Mb/s, ale cena se po poslední úpravě tarifů se zase zvýšila o 50 Kč.
Od techniků z O2 jsme obdrželi že se náš stav řešit nebude.


Požadované řešení

Zrychlení internetu nebo přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.8.2022 13:38, před 2 lety

Protože jde o stejný skutkový stav jako u zmíněné stížnosti, naše odpověď bude stejná:
Pokud není možné službu využívat nebo ji využívat jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.

Spotřebitel může v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat opravu vyúčtování, přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Stížnost nyní předáváme společnosti, aby mohla situaci lépe prověřit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.8.2022 14:15, před 2 lety

Dobrý den, mrzí mne, že jste měli potřebu podat tento podnět.
Situaci jsem prověřila a ověřila jsem, že již nyní využíváte slevu 100 Kč měsíčně ze standardní ceny a nižší cenu tak zajistit nemůžeme. Snížená rychlost je způsobena špatným pokrytím ve vaší lokalitě, v tuto chvíli však nelze zajistit posílení signálu. Dle ověření je však u vás dostupná technologie 5G ready, bylo by tak možné změnit nastavení služby na jinou technologii, což by mělo znamenat zlepšení kvality příjmu a rychlosti. V případě zájmu o bližší informace nás prosím kontaktujte přímo na info@o2guru.cz a podrobnosti s vámi probereme.
S pozdravem
Ing. Dominika Niedobová, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.9.2022 15:42, před 2 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2022 16:28, před 2 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.