Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Nemá cenu popisovat stejnou stížnost a popisovat další stav věci jako je u stížnosti #58774.
Máme úplně stejný problém a stejnou zkušenost se společností O2. Nám nejenže se rychlost připojení k internetu snižuje, dnes jsme na 4 Mb/s, ale cena se po poslední úpravě tarifů se zase zvýšila o 50 Kč.
Od techniků z O2 jsme obdrželi že se náš stav řešit nebude.
Zrychlení internetu nebo přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem.
|
Tweet |
Protože jde o stejný skutkový stav jako u zmíněné stížnosti, naše odpověď bude stejná:
Pokud není možné službu využívat nebo ji využívat jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Spotřebitel může v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat opravu vyúčtování, přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Stížnost nyní předáváme společnosti, aby mohla situaci lépe prověřit.
Dobrý den, mrzí mne, že jste měli potřebu podat tento podnět.
Situaci jsem prověřila a ověřila jsem, že již nyní využíváte slevu 100 Kč měsíčně ze standardní ceny a nižší cenu tak zajistit nemůžeme. Snížená rychlost je způsobena špatným pokrytím ve vaší lokalitě, v tuto chvíli však nelze zajistit posílení signálu. Dle ověření je však u vás dostupná technologie 5G ready, bylo by tak možné změnit nastavení služby na jinou technologii, což by mělo znamenat zlepšení kvality příjmu a rychlosti. V případě zájmu o bližší informace nás prosím kontaktujte přímo na info@o2guru.cz a podrobnosti s vámi probereme.
S pozdravem
Ing. Dominika Niedobová, Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.