Počet nahlášených stížností: | 124 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 5 |
Po zaplacení rezervace mně společnost Booking informovala o doplatku za služby v místě pobytu,ve výši 8 eur. Na místě po mně bylo požadováno 25 eur, který jsem nakonec musel zaplatit. Po chvilce "handrkování" mi i vydala cestovní agentura v místě pobytu, potvrzení o zaplacení. Nástup na apartmán, byl ve dvě hodiny odpoledne, tudýž jsem měl apartmán zaplacen od 14:00. Na místě jsem zjistil, že apartmán bude volný až následující den ráno. Bylo mi nabídnuto jiné ubytování ve stejné budově. Což jsem odmítl, dvakrát se člověk vybalovat nechce. Nakonec mi byl apartmán který jsem si zaplatil zpřístupněn ve 21:00.
Zaplacení 17 eur, které jsem zaplatil navíc oproti rezervaci a 50 eur jako odškodné za čekání na apartmán.
|
Tweet |
Rezervační portál Booking.com je pouhým zprostředkovatelem pro uzavření smlouvy o ubytování. Smluvními stranami smlouvy o poskytnutí ubytování je spotřebitel a provozovatel apartmánu. Za poskytnutí konkrétních poskytovaných služeb by měl primárně nést odpovědnost přímo poskytovatel služeb.
Rezervační portál odpovídá pouze za přímé škody, které by spotřebitel skutečně utrpěl/a, zaplatil/a nebo které vznikly v souvislosti s prokazatelnými nedostatky při plnění povinností rezervačního portálu souvisejících s poskytováním služeb (např. pokud by portál uvedl nesprávné informace), a to do celkové výše celkové ceny rezervace spotřebitele, jak je uvedena v potvrzovacím e-mailu.
Službu tak doporučujeme reklamovat a to přímo u provozovatele apartmánu, který by měl nést za tyto nedostatky odpovědnost.
Vzhledem ke skutečnosti, že společnost Boooking.com (Czech Republic) s.r.o. je personálně a majetkově úzce provázaná se zahraniční společností Booking.com B.V. se sídlem v Nizozemí, a je její pobočkou pro Českou republiku, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum při České obchodní inspekci, které nabízí bezplatnou, rychlou a efektivní poradenskou činnost ohledně evropského spotřebitelského práva se zahraničním prvkem.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu.
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.