Počet nahlášených stížností: | 432 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 4 |
Dobry den, objednala som si tovar z e- shopu (mangoexpress) na ktory dom dost dlho cakala, pri preberani nedalo sa platit kartou , iba hotovostou, tovar som si vyzdvihla, za ktory som riadne v hotovosti zaplatila pri preberani, avsak ked som doma otvorila balik, neobsahoval tovar, ktory som si objednala. Nestotoznuje sa s opisom na e-shope, informacie o tovare su zavadzajuce, ina krabica z tovaru a iny obsah, zavadzajuce fotografie tovaru...
Firma neodpoveda na moje e- mailove spravy, nemaju na stranke ziadne kontaktne telefony, ani tlacivo k vyplneniu reklamacie. Zial, Neoverila som si firmu, ktora predava na e-shope tovar....naletela som podvodnikom.
Citim sa oklamana, podvedena a ziadam svoje peniaze spat. Lenze na ich e-shopovom portaly sa neda stiahnut ani tlacivo k reklamacii. Niet tam kontaktnej osoby, riadneho telefonu... Na doslej fakture nie su korektne informacie o firme... Treba tuto firmu dajakym sposobom blokovat na internete, aby sa podobne veci nestavali aj inym ludom.
Firma Damainvest s. R. O. Ma podviedla a tymto podavam na nich staznost.
S pozdravom Ptackova
Nafukovacia madrac do bazenu
Ziadam vratenie penazi za tovar a zaroven aj postovne, ktore budem musiet vynalozit, ak budem tovar posielat spat.
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu. V případě oprávněné reklamace má právo na úhradu účelně vynaložených nákladů spojených s dopravou věci k reklamaci (poštovné, cestovné).
Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Náklady na zaslání zboží zpět prodejci nese spotřebitel. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.