Společnost


Ecom Wire Factory s.r.o.

Počet nahlášených stížností:178
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:28
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#59522Nepřijali včasné odstoupení od smlouvy + klamavé informace u výrobků

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 8 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.08.2022, před 2 lety

Jana Tomašovičová

Znění stížnosti

Klamavé informace - "zboží je skladem 5 ks, odesíláme každý pracovní den"
Když jsem zjistila, že budu čekat min. 40 dnů, odstoupila jsem.
Já vidím jejich jednání jako podvodné.

Datum: 12.07.22 03:27
Od:
Komu: info@beliamo.cz

Dobrý den,

mail o odeslání jsem neobdržela.
Kdy asi tak mohu očekávat dodání zboží?
Děkuji
S pozdravem

> Od: info@beliamo.cz
> Komu:
> Datum: 12.07.2022 08:33
> Předmět: Re: Potvrzujeme, že jsme obdrželi platbu
>

Vážený zákazníku, dobrý den,


Váš balíček je již na cestě - doba dodání je standardně 5 - 40 pracovních dní od předání objednávky dodavateli.

Dodací lhůta se může ve vyjímečných případech prodloužit až na 365 dní, avšak nikdy doposud nebyla delší než 3 měsíce v nejzazším případě ( viz.obchodní podmínky - doprava a platba).


O Vaši zásilku nemusíte mít strach, dorazí Vám v termín, který je uvedený v obchodních podmínkách.

Při dodání zásilky by Vás měl kontaktovat kurýr na telefonní číslo uvedené v objednávce.

Pokud by Vás nezastihl, ukládá zboží na poštu.


V několika případech se nám bohužel stalo, že pošta nedala zákazníkovi o uložené zásilce vědět, proto Vás poprosím se případně zkusit zeptat přímo na pobočce pošty.

Děkujeme Vám za pochopení.





S pozdravem a přáním krásného zbytku dne
zákaznická podpora Beliamo.cz



Odstoupila jsem od smlouvy řádných způsobem dle aktuálního občasného zákoníku a to ještě před dodáním zboží - tedy včas.
Níže je odpověď.

-------------------------
Dobrý den, vážený zákazníku,

kontrolou Vaší objednávky bylo ověřeno, že balíček je na cestě k Vám. Dodavatel zboží odeslal na Vámi uvedenou doručovací adresu a bohužel již není schopen průběh doručování zásilky zrušit.

Snažili jsme se dělat co bylo v našich silách, ale stornovat objednávku už nedokázal ani náš dodavatel z důvodu, že mu to neumožnila logistická společnost.

V ustanovení čl. 18 odst. 1 směrnice je stanoveno, že pokud se strany nedohodly ohledně doby dodání jinak, obchodník dodá zboží do fyzického držení spotřebitele nebo je převede pod jeho kontrolu bez zbytečných odkladů po uzavření smlouvy. V případě nesplnění této povinnosti spotřebitel vyzve k dodání v dodatečné lhůtě podle odst. 2, a pokud není ani tato splněna, je spotřebitel oprávněn smlouvu ukončit. Všechny tyto náležitosti máme uvedené v obchodních podmínkách, se kterými jste souhlasil/a při objednání, tudíž došlo k dohodě o době dodání. Odstoupit od smlouvy lze do 7-mi dnů ode dne převzetí zboží, dle občanského zákoníku paragrafu § 1829 - Odstoupení od smlouvy.

Tyto informace máme taktéž uvedeny v našich podmínkách. Odstoupit od kupní smlouvy můžete ihned poté, co obdržíte zboží. Prosíme tedy o trpělivost s dodáním objednaného zboží.

Odstoupení od smlouvy po doručení zboží vyřizuje Poskytovatel služby společnost Portal LLC, registrační číslo/číslo licence: 996224, se sídlem 2902 Marina Plaza, Dubai Marina, Dubai, Level 27-29, P.O. Box 112229, Spojené Arabské Emiráty .

Kupující doručí poštou či kurýrem na vlastní náklady a riziko reklamované zboží na adresu konkrétního Dodavatele, na kterého Vám na Vaše přání zašleme adresu.



Děkujeme za pochopení a velmi se Vám omlouváme za komplikace.



S pozdravem a přáním krásného zbytku dne
zákaznická podpora Beliamo.cz


Produkt

U výrobku byly uvedeny klamavé informace - "skladem 5 ks", ale zboží skladem nebylo


Požadované řešení

Vrácení kupní částky a storno dodávky, nemám zájem řešit vracení zboží, které nechci.
Dále zastavit jejich podnikání.
Děkuji.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.8.2022 14:19, před 2 lety

Odstoupit od smlouvy a získat zpět své peněžní prostředky je možné prostřednictvím § 1829 odst. 1 písm. a) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (vhodné např. v situaci, kdy je sjednaná dlouhá doba dodání). Jelikož má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy uzavřené distančním způsobem ve lhůtě 14 dnů po převzetí zboží bez udání důvodu, má toto právo za použití logického a euro konformního výkladu i ještě před samotným převzetím.

Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy ještě před tím, než vůbec převzal zboží, má prodávající dle § 1832 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, lhůtu 14 dnů na to, aby mu vrátil peněžní prostředky. Poté se prodávající ocitá v prodlení.

Pokud prodejce nereaguje, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky v zákonné lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.11.2022 16:49, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.