Počet nahlášených stížností: | 61 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Se společností Platform Energy jem v roce 2019 sepsala dohodu o zastupování v soutěži na cenu el. energie.
18.12.2020 mi společnost zaslala dopis, že je vysoutěžena cena z aukce 14.3.2019. Od této chvíle uvedená společnost nekomunikuje, dopisy se vracejí a na telefonu je hláška, že je obsazen v kteroukoli denní i noční hodinu. V obchodních podmínkách mají uvedeno, že o odstoupení a plné moci musí být písemně informováni. Odeslala jsem tedy ještě na email ze smlouvy.
Jak mám dále postupovat, aby za mně tato společnost již nikdy nemohla nic podepsat ani mně v ničem zastupovat
Děkuji
smlouvu s dodavatelem energie jsem vypověděla, potřebuji zrušit plnou moc k zastupování
Zrušení plné moci na základě nedodržování podmínek
|
Tweet |
Spotřebitel je oprávněn kdykoliv bez postihu a bez výpovědní doby vypovědět smlouvu se zprostředkovatelem a odvolat zmocnění, které zprostředkovateli udělil k uzavření, resp. změně nebo zrušení, smlouvy s dodavatelem. Plná moc navíc automaticky zaniká po uplynutí 12 měsíců od jejího udělení, byla-li udělena po 1. lednu 2022. Byla-li udělena dříve, zaniká nejpozději po uplynutí 12 měsíců ode dne 1. ledna 2022, čili v popsaném případě zanikne automaticky dne 31. 12. 2022.
V obdobných případech je vhodné, aby spotřebitel zaslal společnosti výpověď - doporučený dopis nebo dopis doručil do datové schránky zprostředkovatele. U podání zaslaných doporučeně, resp. s dodejkou existuje fikce doručení - i pokud by společnost zásilky nepřebírala.
V případě, že by společnost i po zrušení vzájemného závazku plnila (nebo plnění požadovala), může se spotřebitel bránit dodejkou, kterou prokáže, že společnosti doporučený dopis zaslal.
Pro úplnost dodáváme adresu sídla společnosti: Jaurisova 515/4, 14000 Praha.
Dozorovým orgánem na úseku energetických zprostředkovatelů je od 1. 7. 2022 Energetický regulační úřad.
Další informace je možné získat taktéž na naší telefonické poradně na čísle 299 149 009.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.