Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#59527Nedoručovaní zásilek a dobírka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 8 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.08.2022, před 2 lety

Pepa Moravčík

Znění stížnosti

Dobrý den,

Se spol. zasilkovna mám jen ty nejhorší zkušenosti a už opravdu nikdy více, furt jsem si říkal, dám jim ještě šanci, zkusím to ještě jednou atd., ale pohár trpělivosti už přetekl.

1) již několikrát se mi stalo, že mou zásilku nedoručili včas a já nemel, kdy ji vyzvednout, protože jsem byl třeba na dovolené atd., když jsem si jednou jedinkrát objednal službu zasilkovna domů, tak mi napsali, že zásilku dovezou ráno a dovezli ji až večer, nebýt toho, že byl doma někdo z rodiny, opět bych zásilku neviděl… také se mi již několikrát stalo, že mou zásilku bez mého vědomí přesměrovali má jiné výdejní místo a to o několik km dále…

2) poprvé jsem teď poslal nějaký balík na dobírku - podotýkám, že na větší částku a nevěřím dodnes vlastním uším a očím.
Ne jen, že zásilka má příjemce již více jak týden u sebe a já ještě pořád nemám své peníze, ale zaměstnanci zasilkovny s Vámi ani nebudou komunikovat, zvedat Vám telefon, no proste nic, odepíšou Vám akorát na e-mail, kde Vám sdělí jejich obchodní podmínky.

Společnost zdražuje své služby, ale je to jedna z nejhorších dorucovacich služeb v ČR.

Dávejte si na to bacha!!!


Produkt

Dobírka, doručení na jinou adresu


Požadované řešení

Změna zaměstnanců v komunikačních centrech

Chování zaměstnanců

Změna obchodních podmínek !!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.8.2022 14:48, před 2 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.11.2022 16:48, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.