Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Dobrý den,
Se spol. zasilkovna mám jen ty nejhorší zkušenosti a už opravdu nikdy více, furt jsem si říkal, dám jim ještě šanci, zkusím to ještě jednou atd., ale pohár trpělivosti už přetekl.
1) již několikrát se mi stalo, že mou zásilku nedoručili včas a já nemel, kdy ji vyzvednout, protože jsem byl třeba na dovolené atd., když jsem si jednou jedinkrát objednal službu zasilkovna domů, tak mi napsali, že zásilku dovezou ráno a dovezli ji až večer, nebýt toho, že byl doma někdo z rodiny, opět bych zásilku neviděl… také se mi již několikrát stalo, že mou zásilku bez mého vědomí přesměrovali má jiné výdejní místo a to o několik km dále…
2) poprvé jsem teď poslal nějaký balík na dobírku - podotýkám, že na větší částku a nevěřím dodnes vlastním uším a očím.
Ne jen, že zásilka má příjemce již více jak týden u sebe a já ještě pořád nemám své peníze, ale zaměstnanci zasilkovny s Vámi ani nebudou komunikovat, zvedat Vám telefon, no proste nic, odepíšou Vám akorát na e-mail, kde Vám sdělí jejich obchodní podmínky.
Společnost zdražuje své služby, ale je to jedna z nejhorších dorucovacich služeb v ČR.
Dávejte si na to bacha!!!
Dobírka, doručení na jinou adresu
Změna zaměstnanců v komunikačních centrech
Chování zaměstnanců
Změna obchodních podmínek !!!!
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.