Společnost


AUTO SEVEN

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0

#5953Prodej aut ve špatném stavu a klamání zákazníka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

22 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.02.2015, před 10 lety

Bohuslav Mika

Znění stížnosti

Když jsme před 4 měsíci koupily auto Citroen saxo tak nám tvrdil že je vše v pořádku aže tam není žádná skrytá vada ani ne 14 dní a odešli komplet brzdy slíbyl že to nechá opravit ale opravu jsme platily mi řekl nám že je to naše starost cca 2100kč stály brzdyza 14 dní odešel výfuk ten jsem si také musel hradit sám 2400kč tvrdil že to stačilo zavařit byl uplně rozpadlý asi za měsíc jela moje družka s dětma praskl jí posilovač řízení a málem nabourala sanitku a jen tak se vyhla baráku vylezla a řekla že už do toho nesedne nikdy jel sem teda s mojí družkou do autobazaru a paní mu řekla že se málem vybourala neli zabila i s dětma a p.Strejc který vlastní autobazar ještě z jedním pánem neznám jménotak jí odpověděl že na to má být připravenná byl jsem trochu naštvanej a zase slíbyl že to opraví opravil za 3700kč a jěště k tomu tam dal rezavé staré nahradní dily to už jsem nevydržel a zavolal policii která to má zdokumentovanné a ještě řekne že auta za pár korun neřeší a auta kupuje v německu na vrakovišti těch stížností na tento bazar je už víc mě jde o to aby neklamal zákazníky a neokradal je o peníze a čas na technické kontrole jsem si sjištoval technickou a tam mi rekli ze ji delali před 1a pul rokem to jsem se zarazil když tam je cersva stksami mi rekli abych na něho podal stíznost


Produkt

Koupení auta Citroen Saxo v dezolátním stavu ale kdyz prodava auta klame zakazniky a zadna zaruka není


Požadované řešení

Žádám o kontrolu tohoto autobazaru


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.3.2015 13:22, před 10 lety

V tomto případě nám není známo, zda autobazar vystupuje jako prodávající nebo pouze jako zprostředkovatel. Tato skutečnost je uvedena v kupní smlouvě. Stížnost musí směřovat vůči smluvnímu partnerovi, tedy subjektu, který je označen jako prodávající v kupní smlouvě. Služba VašeStížnosti.cz je určena pro řešení spotřebitelských sporů ve vztahu k podnikateli. Pokud by tedy prodávající nebyl podnikatelem (to by připadalo zejména v úvahu, pokud by autobazar koupi zprostředkoval), nebylo by možné tuto stížnost prostřednictvím služby řešit.

Požadované řešení spotřebitelem nespadá do našich kompetencí. Dozorové pravomoci v oblasti klamání spotřebitele vykonává Česká obchodní inspekce, které může dát spotřebitel podnět.

Prodejce odpovídá za stav vozu, který je sjednaný ve smlouvě a za vady, které jsou na zboží při převzetí, pokud na ně neupozornil, nejedná-li se o vady odpovídající míře používání nebo o běžné opotřebení. Jde-li o vadu, za kterou prodávající odpovídá, je povinen závadu odstranit nebo poskytnout přiměřenou slevu z kupní ceny. Kupující by si neměl odstranit vadu sám, pokud se chce nadále domáhat práv z vadného plnění. Taková skutečnost by musela být sjednána.

Vzhledem k tomu, že spotřebitel neuvedl IČ podnikatele a není zřejmé, zda se jedná o zprostředkovatele nebo prodávajícího, stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.