Společnost


Stander Sp. z o.o.

Počet nahlášených stížností:914
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#59532Posílání neobjednaného zboží a jeho zaplacení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 29 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.08.2022, před 2 lety

Alena Kyllerová

Znění stížnosti

Dobrý den,tímto Vás žádám o ukončení zasílání Vašich zásilek a požadování zaplacení za ně. Veškeré zásilky od Vás, Vám byly zaslány už zpět, takže Vám nehodlám nic platit a nepřejí si, aby jste mě jakkoliv kontaktovali. Děkuji za vyřízení. Kyllerová


Požadované řešení

Nekontaktovat mě a nevyhrožovat různými sankcemi za neplacení. Všechny zásilky byly odeslány už zpět na Vaši firmu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.8.2022 12:17, před 2 lety

Úvodem upozorňujeme, že služba VašeStížnosti.cz slouží ke zprostředkování komunikace mezi spotřebitelem a podnikatelem - nejsme tedy prodávajícím a nemůžeme zrušit zasílání objednávek. Společnost však o existenci této stížnosti bude informována.

Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna a zda nebyla později zrušena.

Pokud došlo ke zrušení objednávky (nebo odstoupení od smlouvy) a spotřebiteli někdy v budoucnu nějaké zboží došlo, jednalo by se patrně o neobjednané plnění. V takovém případě nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět (§ 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník), ani za zboží nemusí platit.

Pokud spotřebitel nic neobjednal a společnost po něm požaduje zaplacení, jedná se o tzv. agresivní obchodní praktiku. Jelikož jde o subjekt, který má sídlo mimo ČR, je mimo působnost České obchodní inspekce, která vykonává obvykle nad těmito praktikami dozor a pokutuje je. Jelikož jde o subjekt z EU (Polsko), může se spotřebitel obrátit na Evropské spotřebitelské centrum.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu.
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.10.2022 22:57, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel doposud neprojevila zájem se k věci vyjádřit. Z tohoto důvodu jsme nuceni stížnost uzavřít, protože naše služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti.

Jelikož jde o společnost ze země v EU, může se spotřebitel obrátit také na Evropské spotřebitelské centrum (https://evropskyspotrebitel.cz/kontakty). Více informací najdete na adrese www.evropskyspotrebitel.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.