Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#5954Plesnive potraviny, v uzavrenem obalu potravin jsou pribaleny roztrhane kartony

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 8 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.02.2015, před 10 lety

Lucie Kerle

Znění stížnosti

Objednavala jsem pravidelne rozvoz potravin. Zpocatku byla kvalita dobra. Pozdeji vsak dochazelo k zavozu plesnivych mandarinek, rajcat a cerstvych bylinek.

Nakonec jsem zakoupila strouhany kokos baleny v igelitovem sacku, neporusen, avsak uvnitr kokosu byl natrhan papirovy karton. V objednanem bulguru v igelitovem sacku, neporusenem, byla mrtva moucha.

Psala jsem na info, vice nez pred mesicem a doposud jsem nedostala zadnou odpoved. Psala jsem to i jako poznamku k dalsim zavozum, a ocekavala, ze ode mne ridic vadne potraviny prevezme, ale ridic se zminil, ze v poznamce toto cetl, avsak nedostal zadne instrukce.

V pravidlech uplatneni reklamace je nutnost zbozi reklamovat v prodejnach tesco. Pokud bych toto mela absolvovat, tak nemusim potraviny do domu objednavat, ale pri kazde reklamaci v tescu nakup provezt.

S itesco tedy velka nespokojenost.

S pozdravem,
Lucie Kerle


Produkt

Bulgur s mouchou, strouhany kokos s trhanym kartonem, plesnive ovoce, zelenina a bylinky


Požadované řešení

Vyzaduji vymenu zbozi ci vrsceni penez, ale u me doma, nikoliv v prodejne. Za rozvoz platim nemalou castku, proto reklamaci v prodejnach povazuji za pridelavani starosti. Pokud to nelze, tak jiz pouze nebudu objednavat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.3.2015 11:07, před 10 lety

V souladu s ustanovením § 1922 občanského zákoníku by měl spotřebitel oznámit zjištění vady bez zbytečného odkladu poté, co vadu zjistil. Předmět plnění by měl spotřebitel prodávajícímu předat, nebo jej podle pokynů prodávajícího uschovat nebo s ním jinak vhodně naložit tak, aby vada mohla být přezkoumána. V zásadě je tedy povinností spotřebitele, aby zboží předal prodávajícímu k přezkoumání.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.7.2015 13:30, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.