Společnost


Stander Sp. z o.o.

Počet nahlášených stížností:914
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#59541Upomínka za neuhrazenou fakturu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 29 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.08.2022, před 2 lety

Martina Pokorná

Znění stížnosti

Dobrý den, změnu adresu jsem Vám nahlásila, zboží dosud nepřišlo, takže nemám za co platit Pokorná


Produkt

Dámské žiletky


Požadované řešení

Vyřešit upomínku, přišla 2x SMS upomínka za neuhrazenou fakturu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.8.2022 10:29, před 2 lety

Spotřebitel je povinen platit pouze za zboží, které si prokazatelně objednal a které mu podnikatel doručil. Dle popisu došlo k objednávce, avšak zboží nebylo doručeno.

Protože podnikatel patrně nebude moci prokázat, že zboží doručil, nemá pravděpodobně nárok na uhrazení částky za zboží. Podnikatel se povinnosti doručit zboží nemůže zprostit tím, že zboží předá dopravci - prodávající totiž zpravidla ručí i za dopravce, se kterým uzavřel smlouvu. Výjimkou by byla situace, kdy by spotřebitel vybral dopravce jiného než podnikatel nabízí. Nedomníváme se však, že by se zde o takový případ jednalo.

Pokud by spotřebitel zboží zaplatil a následně mu nebylo doručeno, mohlo by se ze strany podnikatele jednat o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Polsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.10.2022 23:18, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel doposud neprojevila zájem se k věci vyjádřit. Z tohoto důvodu jsme nuceni stížnost uzavřít, protože naše služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti.

Jelikož jde o společnost ze země v EU, může se spotřebitel obrátit také na Evropské spotřebitelské centrum (https://evropskyspotrebitel.cz/kontakty). Více informací najdete na adrese www.evropskyspotrebitel.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.