Společnost


Stander Sp. z o.o.

Počet nahlášených stížností:914
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#59545Nevyžádané zboží a neoprávněné vymáhání plateb

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 29 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.08.2022, před 2 lety

Dana Céová

Znění stížnosti

Dobrý den,
chtěla bych upozornit na velmi nečestné jednání firmy STANDER. Ač to normálně nedělám v lednu jsem vzala telefon, kde mi byly nabídnuty produkty firmy Stander. Objednala jsem si vzorek zdarma, že to zkusím a když tak hned odhlásím jak mi bylo řečeno. Po první zakázce jsem volala na číslo telefonu v přiloženém dopise, kde jsem nadiktovala údaje zakázky pro zrušení a žila v domnění, že jsem zasílání produktů každý měsíc zrušila. Nestalo se a přišel balíček znovu, tentokrát tam byl uveden telefon někam do Ostravy, ten byl hluchý, zaslala jsem zpět na těžko dohledatelnou adresu do Ostravy s dopisem, že žádné další zásilky nechci. Baliček opět přišel již 2x s fakturou, kterou jsem vždy poslala zpět doporučeně do Polska, nicméně stále zasílají zboží a vyhrožují vymáháním prostřednictvím sms na které nelze odpovědět mailem, na který též nelze odpovědět, telefony nefungují....Nevím už co mám dělat. Děkuji za radu. Dana Céová, Přecechtělova 2430/33, 15500 Praha 5


Produkt

produkty s CBD a apple od firmy STANDET


Požadované řešení

ZRUŠENÍ ZASÍLÁNÍ NEVYŽÁDANÉHO ZBOŽÍ A FAKTUR


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.8.2022 12:39, před 2 lety

Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna a zda nebyla později zrušena.

Pokud byla objednávka zrušena a první dodávka byla zdarma, pak by spotřebiteli nevznikla povinnost k úhradě žádného zboží. Od smlouvy uzavřené na dálku (tj. přes internet, telefon či jinak) je možné odstoupit bezplatně do 14 dnů od převzetí zboží (§ 1829 občanského zákoníku).

Pokud došlo ke zrušení objednávky a spotřebiteli někdy v budoucnu nějaké zboží došlo, jednalo by se patrně o neobjednané plnění. V takovém případě nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět (§ 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník), ani za zboží nemusí platit.

Pokud spotřebitel nic neobjednal a společnost po něm požaduje zaplacení, jedná se o tzv. agresivní obchodní praktiku. Jelikož jde o subjekt, který má sídlo mimo ČR, je mimo působnost České obchodní inspekce, která vykonává obvykle nad těmito praktikami dozor a pokutuje je. Jelikož jde o subjekt z EU (Polsko), může se spotřebitel obrátit na Evropské spotřebitelské centrum.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu.
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.