Společnost


Stander Sp. z o.o.

Počet nahlášených stížností:914
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#59549Zrušení zásilek, přesto dál odesíláné a dožadování se úhrady

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 29 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.08.2022, před 2 lety

Lucie Pečonková

Znění stížnosti

Telefonicky mi bylo nabídnuto za cenu poštovného na zkoušku Omega 3 a tablety na imunitu, s tím že další odběr mohu kdykoliv zrušit. Když mi přišla další zásilka těchto vitamínových doplňků již za plnou cenu, tak jsem jí uhradil a e-mailovou komunikací na uvedenou emailovou adresu na faktuře infocz@helpstander.eu dne 12.4.2022 odeslala žádost o zrušení dalšího zasílání. Přesto mi asi po měsíci a půl opět došla další zásilka, kterou jsem nemohla nepřevzít, jelikož mi byla dána do schránky. Tak jsem neváhala a dne 24.6.2022 volala na uvedené číslo z faktury tel: 227 191 219, kde se mi paní omluvila a že platby stornuje a jelikož jsem již zásilky otevřela, tak si je mám již ponechat. Ještě jednou jsem se pro utvrzovala, zda opravdu nemusím nic hradit a načež mě ujišťovala, že je to vše stornované a nic hradit nemusím. Považovala jsem tedy za vyřešené. Dnes 2.8.2022 jsem obdržela sms zprávy, že ke každé faktuře mi připočítávají 59 Kč za výzvu, jelikož doposud neobdrželi platby a pokud tak nedojde k úhradě bude připočten i poplatek za vymáhání. Snažila jsem se opět telefonicky společnost kontaktovat, ale ani po pátém pokusu mi telefon nikdo nezvedl.


Produkt

Immunity serum a Omega 3 by


Požadované řešení

Požaduji, aby mi nebyli nadále zasílány varovné sms s vymáháním úhrady a bylo mi ze strany společnosti písemně a nebo e-mailovou komunikací na adresu lucie.peconkova@email.cz potvrzeno, že nejsem dlužníkem a již po mě nic nebudou vymáhat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.8.2022 12:43, před 2 lety

Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna a zda nebyla později zrušena.

Pokud byla objednávka zrušena a první dodávka byla zdarma, pak by spotřebiteli nevznikla povinnost k úhradě žádného zboží. Od smlouvy uzavřené na dálku (tj. přes internet, telefon či jinak) je možné odstoupit bezplatně do 14 dnů od převzetí zboží (§ 1829 občanského zákoníku).

Pokud došlo ke zrušení objednávky a spotřebiteli někdy v budoucnu nějaké zboží došlo, jednalo by se patrně o neobjednané plnění. V takovém případě nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět (§ 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník), ani za zboží nemusí platit.

Pokud spotřebitel nic neobjednal a společnost po něm požaduje zaplacení, jedná se o tzv. agresivní obchodní praktiku. Jelikož jde o subjekt, který má sídlo mimo ČR, je mimo působnost České obchodní inspekce, která vykonává obvykle nad těmito praktikami dozor a pokutuje je. Jelikož jde o subjekt z EU (Polsko), může se spotřebitel obrátit na Evropské spotřebitelské centrum.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu.
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.10.2022 23:48, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel doposud neprojevila zájem se k věci vyjádřit. Z tohoto důvodu jsme nuceni stížnost uzavřít, protože naše služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti.

Jelikož jde o společnost ze země v EU, může se spotřebitel obrátit také na Evropské spotřebitelské centrum (https://evropskyspotrebitel.cz/kontakty). Více informací najdete na adrese www.evropskyspotrebitel.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.