Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#5955Nevyrizena reklamace po 30 dnech, nedodani reklamacniho protokolu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

12 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
15.02.2015, před 10 lety

Martin Weiser

Znění stížnosti

1) spolecnost pri prebirani zbozi k reklamaci, dava k podpisu dokument, ktery sama oznazuje jako "Záznam o převzetí zboží k reklamaci", a nikoli jako reklamacni protokol, coz jeste na druhe strane tohoto formulare potvrzuje vetou: "Tento formulář slouží pouze jako záznam o převzetí zboži k reklamaci, nikoli jako reklamační protokol."

2) 29.12.2014 jsem reklamoval u spolecnosti czc.cz notebook MSI GS60 Ghost PRO, pro nekolik vad, na displayi, v konstrukci a hlavne protoze notebook padal npri kazdem zapnuti do modre obrazovky, nepomohlo ani preinstalovani windows a ovladacu.
23.1.2015 jsem se ze zakaznickeho systemu czc.cz dozvedel ze je reklamace udajne vyrizena a zbozi zasilano sluzbou DPD na mou adresu. Nedostal jsem zadne vyrozumeni o tom ze je reklamace vyrizena ani postou ani emailem. Spolecnosti jsem poslal opakovane stiznost na toto jednani, zejmena ze jsem si neobjednal dodani zbozi sluzbou DPD a uz vubec ne na adresu kde urcite nikdo neni 24 hodin denne. Zaroven jsem pozadoval predani udajne vyrizene reklamace na pobobcce kde jsem zbozi do reklamace odevzdaval. Bez odpovedi, a toto trva vice nez tri tydny, kdy neustale spolecnost tvrdi ze je vse v poradu, ale prestou nejsou schopni udajne vyrizenou reklamaci predat, tedy opravene zbozi. Toto mam i pisemne potvrzene primo z pobocky. 30 denni lhuta pro vyrizeni reklamace jiz pominula 28.1.2015.


Produkt

Notebook MSI GS60 GHOST PRO 2PE-048CZ


Požadované řešení

pozaduji odstoupeni od smouvy pro prekroceni lhuty k vyrizeni reklamace


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.2.2015 14:48, před 10 lety

Ustanovení § 19 z. o ochraně spotřebitele stanovuje podnikateli povinnost vydat spotřebiteli písemné potvrzení o datu uplatnění reklamace, jejím obsahu a požadovaném způsobu vyřízení. Není rozhodné, jak je takové potvrzení nazvané. Reklamaci je podnikatel povinen vyřídit do 30 dnů a sdělit spotřebiteli datum a způsob vyřízení. Pokud je v této lhůtě spotřebitel o vyřízení reklamace informován, nemůže od smlouvy pro nevyřízení reklamace odstoupit. Podnikatel má následně věc bez zbytečného odkladu vrátit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.2.2015 07:54, před 10 lety

Reklamace byla ukončena, před uplynutím 30 denní lhůty, viz. reklamační protokol.

Lukáš Boček

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.2.2015 16:42, před 10 lety

Podle spotřebitelem poskytnutých informací byla věc již vrácena. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.