Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
1) spolecnost pri prebirani zbozi k reklamaci, dava k podpisu dokument, ktery sama oznazuje jako "Záznam o převzetí zboží k reklamaci", a nikoli jako reklamacni protokol, coz jeste na druhe strane tohoto formulare potvrzuje vetou: "Tento formulář slouží pouze jako záznam o převzetí zboži k reklamaci, nikoli jako reklamační protokol."
2) 29.12.2014 jsem reklamoval u spolecnosti czc.cz notebook MSI GS60 Ghost PRO, pro nekolik vad, na displayi, v konstrukci a hlavne protoze notebook padal npri kazdem zapnuti do modre obrazovky, nepomohlo ani preinstalovani windows a ovladacu.
23.1.2015 jsem se ze zakaznickeho systemu czc.cz dozvedel ze je reklamace udajne vyrizena a zbozi zasilano sluzbou DPD na mou adresu. Nedostal jsem zadne vyrozumeni o tom ze je reklamace vyrizena ani postou ani emailem. Spolecnosti jsem poslal opakovane stiznost na toto jednani, zejmena ze jsem si neobjednal dodani zbozi sluzbou DPD a uz vubec ne na adresu kde urcite nikdo neni 24 hodin denne. Zaroven jsem pozadoval predani udajne vyrizene reklamace na pobobcce kde jsem zbozi do reklamace odevzdaval. Bez odpovedi, a toto trva vice nez tri tydny, kdy neustale spolecnost tvrdi ze je vse v poradu, ale prestou nejsou schopni udajne vyrizenou reklamaci predat, tedy opravene zbozi. Toto mam i pisemne potvrzene primo z pobocky. 30 denni lhuta pro vyrizeni reklamace jiz pominula 28.1.2015.
Notebook MSI GS60 GHOST PRO 2PE-048CZ
pozaduji odstoupeni od smouvy pro prekroceni lhuty k vyrizeni reklamace
|
Tweet |
Ustanovení § 19 z. o ochraně spotřebitele stanovuje podnikateli povinnost vydat spotřebiteli písemné potvrzení o datu uplatnění reklamace, jejím obsahu a požadovaném způsobu vyřízení. Není rozhodné, jak je takové potvrzení nazvané. Reklamaci je podnikatel povinen vyřídit do 30 dnů a sdělit spotřebiteli datum a způsob vyřízení. Pokud je v této lhůtě spotřebitel o vyřízení reklamace informován, nemůže od smlouvy pro nevyřízení reklamace odstoupit. Podnikatel má následně věc bez zbytečného odkladu vrátit.
Reklamace byla ukončena, před uplynutím 30 denní lhůty, viz. reklamační protokol.
Lukáš Boček
Podle spotřebitelem poskytnutých informací byla věc již vrácena. Stížnost proto uzavíráme.