Počet nahlášených stížností: | 28 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, rád bych se zeptal na možnosti řešení problémů se společností Tesco Mobile. Historicky jsem problémů řešil více, například zablokování balíčku služeb který je předplacení z důvodu záporného kreditu. Nechápal jsem, jak je možné zablokovat něco, co mám předplacené a druhou věcí, kterou jsem nechápal byl záporný kredit (došlo k němu zasláním placené sms, na kterou jsem neměl dostatečný kredit - jak je možné, že taková sms byla odeslána?) ... nicméně toto se mi podařilo zdárně vyřešit.
Ale nyní mám problém, který se vyřešit nedaří a velmi mne rozčiluje. bylo nutno
Na jedné simkartě mám aktivovný balíček za 499Kč na měsíc s 15GB daty. je to balíček, který mám pro syna. Jeho platnost skončila a pro opětovnou aktivaci bylo nutno dobít kredit, také informace v aplikaci Tesco Mobile psalo, že balíček čeká na dobití kreditu. Toto dobití jsem tedy provedl, nicméně, místo požadovaného a přednastaveného balíčku se strhly peníze za nějaký denní balíček na data (balíček vůbec nechci, nikdy jsem nechtěl, nicméně údajně je vzájemně provázaný s mnou žádaným balíčkem). Tudíž nastala situace, že na kredit opět nedosahuje na aktivaci balíčku. Navíc ta denní data obsahují jen velmi malou porci dat a během hovoru došlo k použití dat, které jsou strhávány z kreditu podle přenesených dat. Navíc argumentují tím, že došlo k použití dat před aktivací balíčku, nicméně to nedává smysl, pokud byl kredit na aktivaci denního balíčku, měl být jako první aktivován mnou požadovaný a až při využití všech dat v rámci tohoto balíčku, až poté nějaká extra data.
Operátor je naprosto neochotný cokoliv řešit a já věřím tomu, že právo je na mé straně a měl bych dostat balíček, který jsem požadoval a zaplatil.
Je nějaká možnost, jak se bránit?
Mnohokrát děkuji za vaši odpověď.
S pozdravem
Jan Mikš
balíček dat 15GB
doporučení, kde mohu celou záležitost řešit, tedy mimo Tesco Mobile, které tuto záležitost řešit nehodlá.
Původně jsem po operátorovi chtěl řešení takové, že aktivuje balíček, který jsem požadoval a zaplatil.
|
Tweet |
Byla-li dodána jiná služba, která nebyla ze strany spotřebitele objednána nebo požadována, je spotřebitel oprávněn uplatnit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.