Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
nemohu s nimi nějak domluvit fakturují nám službu kterou jsme si neobjednali. Každý měsíc platíme částku 297.Kč a další platbu máme na 940.-Kč a to nám tam naúčtovali nějaký zvýhodněný tarif za 571.07.-Kč a data za 205.79.-Kč nic takového jsme si neobjednali
dovolat se do této telefonní společnosti je problém a to nehledě na to že po vás chtějí samé kody ty co máme jsou špatné a jediné řešení mi nabídly že mám jít na jejich pobočku a tam to vyřešit.
Na to nemám čas a takovou službu jsem si nepředstavovala.
Prosím jedná se o č.faktury ***
tak jsem se obrátila na Vás o pomoc a radu
Předem děkuji a jsem s úctou Hošková
adresa: ***
aby moji stížnost co nejrychleji vyřešili a aby se to už neopakovalo.
|
Tweet |
Spotřebitel je povinen platit jen za zboží a služby, které si objednal. To, že bylo objednáno musí prokazatelně doložit podnikatel - nebyla-li učiněna objednávka, patrně nebude možné prokázat, že je spotřebitel povinen za službu platit.
Spotřebitel může smlouvu také preventivně vypovědět - tím neuzná její existenci, ale v případě, že by smlouva existovala se vyvaruje povinnosti hradit další částky do budoucna (po uplynutí výpovědní doby).
Vzhledem k tomu, že spotřebiteli přichází vyúčtování, které dle něj není v pořádku, může jej reklamovat přímo u společnosti.
V případě, že společnost reklamaci vyúčtování zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunifkaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den, paní Hošková, mrzí mě, pokud se Vám nepodařilo dořešit záležitost telefonicky. Ověření administrátorským heslem je nutné z důvodu ochrany Vašich údajů a zamezením neoprávněným změnám na Vašem zákaznickém účtu. Pokud se Vám nepodařilo Vaši záležitost dořešit, prosím napište nám přes reklamační formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone) nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.