Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:708
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#59558Špatná fakturace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 7 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
02.08.2022, před 2 lety

Drahomíra Hošková

Znění stížnosti

nemohu s nimi nějak domluvit fakturují nám službu kterou jsme si neobjednali. Každý měsíc platíme částku 297.Kč a další platbu máme na 940.-Kč a to nám tam naúčtovali nějaký zvýhodněný tarif za 571.07.-Kč a data za 205.79.-Kč nic takového jsme si neobjednali
dovolat se do této telefonní společnosti je problém a to nehledě na to že po vás chtějí samé kody ty co máme jsou špatné a jediné řešení mi nabídly že mám jít na jejich pobočku a tam to vyřešit.
Na to nemám čas a takovou službu jsem si nepředstavovala.
Prosím jedná se o č.faktury ***

tak jsem se obrátila na Vás o pomoc a radu
Předem děkuji a jsem s úctou Hošková

adresa: ***


Požadované řešení

aby moji stížnost co nejrychleji vyřešili a aby se to už neopakovalo.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.8.2022 13:12, před 2 lety

Spotřebitel je povinen platit jen za zboží a služby, které si objednal. To, že bylo objednáno musí prokazatelně doložit podnikatel - nebyla-li učiněna objednávka, patrně nebude možné prokázat, že je spotřebitel povinen za službu platit.

Spotřebitel může smlouvu také preventivně vypovědět - tím neuzná její existenci, ale v případě, že by smlouva existovala se vyvaruje povinnosti hradit další částky do budoucna (po uplynutí výpovědní doby).

Vzhledem k tomu, že spotřebiteli přichází vyúčtování, které dle něj není v pořádku, může jej reklamovat přímo u společnosti.

V případě, že společnost reklamaci vyúčtování zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunifkaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.8.2022 07:40, před 2 lety

Dobrý den, paní Hošková, mrzí mě, pokud se Vám nepodařilo dořešit záležitost telefonicky. Ověření administrátorským heslem je nutné z důvodu ochrany Vašich údajů a zamezením neoprávněným změnám na Vašem zákaznickém účtu. Pokud se Vám nepodařilo Vaši záležitost dořešit, prosím napište nám přes reklamační formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone) nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2022 15:40, před 2 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.12.2022 16:29, před 2 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.