Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:710
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:21
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 218 stížnostech.

#5956Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 2 dny 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.02.2015, před 10 lety

Luděk Leder

Znění stížnosti

Dobrý den,u AAA jsem i přes obecně velmi špatnou pověst v minulých letech nakoupil několik vozidel. Měl jsem štěstí. Loni v létě jsem v OV zakoupil Hyundai Terracan. Po koupi jsem jako obvykle u ojetiny provedl generálku – výměna brzd. destiček, kotoučů ,olej, kontrola rozvodů, oprava zkorodovaných částí, antikorozní úprava spodku - cca 25 000, -. Po asi 6tis. km mi před vánoci zcela přestala fungovat převodovka.Postupoval jsem podle instrukcí pojišťovny, zavolal na určené číslo,kde mi byl sdělen postup. Byl jsem v Hyundai v Ostravě na diagnostice a elektronika neukázala žádnou chybu, nicméně převodovka nefunguje. V servisu ve Frýdku-Místku,kde svá auta normálně servisuji převodovku vytáhli a zjistili,že již byla opravovaná, nebyla zřejmě nikdy servisovaná. Interval servisu by měl být 90 tis., já auto koupil s 114 tis. a v servisní knížce není o opravě převodovky zmínka. Reklamoval jsem tedy auto v AAA OV, dodal fotodokumentaci,nacenění opravy servisem.Přesně dle instrukcí.Po serii urgencí jsem konečně dostal vyjádření. Aniž kdo auto viděl reklamace neuznána,jednání 0,pojištění Carlife se na to nevztahuje. T.č.jsem napsal na vedení AAA odvolání oproti rozhodnutí v reklamaci.


Spotřebitel dále doplnil:

Podal jsem stížnost na AAA v případě neuznané reklamace (viz výše) a chtěl bych ještě dodat nějaké nové informace. Jak jsem uvedl obrátil jsem se také na tzv. ombudsmana AAA. V pondělí mi někdo ze skrytého čísla telefonicky oznámil, že moje reklamace byla zřejmě opět zamítnuta. Jméno jsem nerozuměl a ani nevím, kdo a odkud vlastně volal. Domnívám se,že snad šlo o odpověď ombudsmana AAA. Taky bych se chtěl zeptat, co mám dále s autem dělat. Mám převodovku opravovat nebo raději čekat ? Jsem jako lékař v podhorském regionu na autě dost závislý a zatím mám auto půjčené od přátel. Což nejde do nekonečna.
děkuji dr.Leder


Produkt

Hyundai Terracan 2.9 crdi 9T21316 (3AJ9888) - VIN KMHNM81XP6U198753 registrace 13.2.2007 v ČR pak 12.11.2010,


Požadované řešení

Po 6000 km městského provozu bych automat. převodovku nezničil i když bych se moc snažil. Závada se projevila ani ne půl roku po koupi! Vada tedy zřejmě byla již v okamžiku prodeje. Nejen dle mého názoru tedy vcelku jasná skrytá vada. Chci buď věc nějak řešit - oprava na náklady AAA nebo od smlouvy odstoupit a vrátit peníze a uhradit vynaložené náklady. Jsem lékař v podhorském regionu,zvlášť teď jsem nana autě závislý. Než věc předám dál podnikám tento pokus jak vše bez ev. zbytečných soudních tahanic nějak uspokojivě vyřešit.Bude-li třeba dodám další dokumenty. Děkuji MUDr. Luděk Leder (604 482439,urologie.leder@seznam.cz)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.2.2015 09:45, před 10 lety

Prodejce odpovídá za stav vozu, který je sjednaný ve smlouvě a za vady, které jsou na zboží při převzetí, pokud na ně neupozornil, nejedná-li se o vady odpovídající míře používání nebo o běžné opotřebení. Jde-li o vadu, za kterou prodávající odpovídá, je povinen závadu odstranit nebo poskytnout přiměřenou slevu z kupní ceny. Kupující by si neměl odstranit vadu sám, pokud se chce nadále domáhat práv z vadného plnění. Taková skutečnost by musela být sjednána. Pokud by společnost reklamaci nadále zamítala, byla by nutná porada se soudním znalcem, zda může určit, o jakou vadu z výše uvedených se jedná.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.2.2015 08:43, před 10 lety

Vážený pane doktore,
děkujeme za Váš podnět a dovolte, abych Vám odpověděl. Jak mi kolegové sdělili, písemně Vás kontaktují s nabídkou řešení. Sdělte nám následně prosím, jak jste byl spokojen. Děkuji.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
20.2.2015 17:16, před 10 lety


Luděk Leder

Děkuji za zprostředkování a reakci. Zatím nic nedošlo. Po
obdržení avizované nabídky řešení situace zveřejním své stanovisko
odpověď i ev.výsledek.Pro zajímavost přikládám některé z uvedených
dokumentů.
dr.Leder

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.4.2015 14:44, před 10 lety

Omlouvám se za zdržení, již je prosím vše vyřešeno?

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
17.4.2015 10:37, před 10 lety


Luděk Leder

Dobrý den, v tuto chvíli pokládám záležitost za vyřízenou. Částka
15 000,- Kč dorazila vcelku rychle na uvedený účet. Dalo by se
tedy říci, že jsem v rámci možnosti spokojen. Jen mne mrzí, že auto víc 3 měsíce stálo v servise v době kdy dostavuji domek a potřeboval
jsem ho, že vše tak dlouho trvalo a musel jsem vyvinou tolik úsilí, aby se mnou vůbec někdo začal jednat. Rovněž částka pokrývá opravu
automatické převodovky jen z menší části. Ale dle zkušeností jiných díky bohu za to ....
dr.Leder

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.4.2015 17:32, před 10 lety

Děkuji za Vaši reakci, omlouvám se Vám za zdržení a nutnost vynaložit takové úsilí. Taková zpětná vazba je důležitá pro to, abychom naše procesy v péči o klienty mohli dále zlepšovat. Vojtěch Toráč

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.5.2015 09:07, před 10 lety

Z posledních komentářů vyvozujeme, že mezi stranami došlo ke smírnému vyřešení sporu. Pokud je věc již skutečně vyřízena, prosíme spotřebitele, aby stížnost uzavřel a připojil své hodnocení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
18.5.2015 09:27, před 10 lety


Luděk Leder

Hodnocení:

Komentář: Dalo by se tedy říci, že jsem v rámci možnosti spokojen. Jen mne mrzí, že auto víc 3 měsíce stálo v servise v době kdy dostavuji domek a potřeboval
jsem ho, že vše tak dlouho trvalo a musel jsem vyvinou tolik úsilí, aby se mnou vůbec někdo začal jednat. Rovněž částka pokrývá opravu
automatické převodovky jen z menší části. Ale dle zkušeností jiných díky bohu za to .... Děkuji dTestu za pomoc a zprostředkování nápravy.
dr.Leder