Společnost


Stander Sp. z o.o.

Počet nahlášených stížností:914
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#59560Vymáhání neexistujícího dluhu, zasílání faktur bez zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 8 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
02.08.2022, před 2 lety

JItka Jirásková

Znění stížnosti

Několikrát jsme urgovali zrušení upomínek i zasílání zboží Easywashing. Číslo předplatného: 828082,čísla faktur:10051629 (telefonické storno 20.6.2é22), 30006523 (zaplacena 17.3.2022), 19814904 (nedodáno zboží - telefonicky stornováno 19.5.2022).
20.6.2022 opět odeslána faktura č. 10051629 (telefonicky stornována 20.6.2022, dále 20.7.2022 a dnes t.j. 2.8.2022).

Nejsme si vědomi žádného dluhu a požadujeme: vymazat z vaší databáze zákazníka Jitka Jirásková, vymazat veškeré kontakty: e-mail a telefon a neobtěžovat dalšími upomínkami.
Jinak se obrátíme na Policii ČR a podáme na firmu Stander trestní oznámení.

S pozdravem

Jitka Jirásková


Produkt

EasyWashing


Požadované řešení

Vymazat veškeré kontaktní údaje a nezasílat žádné upomínky a nabídky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.8.2022 12:27, před 2 lety

Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna a zda nebyla později zrušena.

Pokud byla objednávka zrušena a první dodávka byla zdarma, pak by spotřebiteli nevznikla povinnost k úhradě žádného zboží. Od smlouvy uzavřené na dálku (tj. přes internet, telefon či jinak) je možné odstoupit bezplatně do 14 dnů od převzetí zboží (§ 1829 občanského zákoníku).

Pokud došlo ke zrušení objednávky a spotřebiteli někdy v budoucnu nějaké zboží došlo, jednalo by se patrně o neobjednané plnění. V takovém případě nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět (§ 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník), ani za zboží nemusí platit.

Pokud spotřebitel nic neobjednal a společnost po něm požaduje zaplacení, jedná se o tzv. agresivní obchodní praktiku. Jelikož jde o subjekt, který má sídlo mimo ČR, je mimo působnost České obchodní inspekce, která vykonává obvykle nad těmito praktikami dozor a pokutuje je. Jelikož jde o subjekt z EU (Polsko), může se spotřebitel obrátit na Evropské spotřebitelské centrum.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu.
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.11.2022 16:38, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.