Počet nahlášených stížností: | 238 |
Z toho za letošní rok: | 21 |
Stále v řešení: | 8 |
Dobrý den, tak dnes nás ubytovali do jiného hotelu než jsme si zaplatili a s vámi potvrdili, takže očekáváme nápravu a to okamžitě!!!! Protože jsme se těšili po dlouhé době po Covidu na dovolenou a toto jsme si nevybrali!!! Jak si to vůbec můžete mi potvrdit že budeme v hotelu Carabien, kde jsme se těšili na krásné zahrady a písečnou pláž!! Čeho jsme se dočkali!!! Špína pokoj kde čumíme na stavbu a rozhodně bychom si takový Hotel nezaplatili!!! Jsme ubytovaný v hotelu Pyramisa!!! Jestli nezjednate okamžitě nápravu aby nás odvezli tam kde jsme si to vybrali a zaplatili a vy jste nám zájezd potvrdili tak to dám do televize!!!! S pozdravem Karel Stolarik
Delegát ABO BAKR
Žádáme o navrácení peněz,neobdrželi jsme to co jsme si sami vybrali a zaplatili.
|
Tweet |
Mezi hlavní náležitosti potvrzení o zájezdu patří i umístění, hlavní znaky a případná turistická kategorie, do níž je podle pravidel státu místa určení cesty nebo pobytu zařazeno [2527 písm.c) občanského zákoníku].
Zájezd má vadu, není-li některá ze služeb poskytována v souladu se smlouvou (§ 2537 odst. 1 občanského zákoníku). Zákazník vytkne pořadateli vadu zájezdu bez zbytečného odkladu prokazatelným způsobem (písemně). Vyskytnou-li se po odjezdu podstatné vady zájezdu, nabídne pořadatel bez dodatečných nákladů pro zákazníka vhodné náhradní řešení stejné nebo vyšší jakosti, než jaká byla sjednaná ve smlouvě. Je-li navrhhované náhradní řešení nižší jakosti, než jakou určuje smlouva, poskytne pořadatel zákazníkovi přiměřenou slevu. Zákazník může navrhované náhradní řešení odmítnout pouze tehdy, není-li srovnatelné s tím, co bylo ve smlouvě sjednáno, nebo není-li poskytnutá sleva přiměřená (§ 2538 občanského zákoníku). Přiměřenost slevy se určuje dle rozsahu a trvání vady (§ 2540 občanského zákoníku).
Vytkl-li zákazník vadu a neodstranil-li ji pořadatel, má zákazník právo na náhradu škody (§ 2542 odst. 2 občanského zákoníku). Pořadatel vedle škody, kterou způsobil porušením smluvní povinnosti, hradí zákazníkovi též újmu za narušení dovolené.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.