Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dva roky mi neopravene uctuji castku 488,55 za internet ktery je jiz zrusen jelikoz jsem si ho zmenila . Kdyz jsem se informovala tak mi bylo receno ze to sice mam zrusene ,ale muzou mi vratit maximalne 2 predchazejici pladby ,ze jsem si toho mela vsimnout . Kdyby to bylo obracene tak to budou vymahat 3 roky zpetne . Jak mam prosim postupovat dal dekuji
Chci vratit penezni preplatek
|
Tweet |
Pokud částka nebyla fakturována na základě platné smlouvy, jedná se o bezdůvodné obohacení, které musí být vydáno tomu, na jehož úkor bylo získáno. Bezdůvodně se obohatí zvláště ten, kdo získá majetkový prospěch plněním bez právního důvodu, plněním z právního důvodu, který odpadl, protiprávním užitím cizí hodnoty nebo tím, že za něho bylo plněno, co měl po právu plnit sám.
Obecná promlčecí lhůta činí tři roky. Co se týká částek, které byly uhrazeny ještě za účinnosti zák. č. 40/1964 Sb., občanský zákoník (do 31.12.2013), na ty se vztahuje dvouletá subjektivní promlčecí lhůta.
Doporučujeme tedy společnost písemně vyzvat k vrácení souhrnu částek a určit ji k tomu přiměřenou lhůtu. Výzvu je žádoucí zaslat doporučeně, nejlépe i s dodejkou.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností.