Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Po výběru zboží mi paní pokladní řekla že za ceny neručí a že se mám obrátit na vedení společnosti. Poté co přišel pan "vedoucí" podle kterého jsem (prý debil a kretén) špatně koukal na cenovky i když účtenka tvrdí něco jiného. To už jsem ale nevydržel a toužil pana vedoucího držet pod krkem s čím odvětil že ZAVOLÁ POLICII.
Naštěstí do Billy chodím velmi zřídka a do té v Radotíně raději ještě méně. Neuvěřitelná neprofesionalita a drzost jaká nezná hranic. Velmi smutná realita dnešní doby. Místo toho aby Vám vedoucí pobočky pomohl Vás častuje vulgarismy.
J.Ch.
Panu vedoucímu by měli strhnout odpovídající částku ze mzdy aby si pamatoval jak se má chovat k zákazníkům.
|
Tweet |
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.
Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Vážený zákazníku,
děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti BILLA, spol. s r.o. zpracovává Infolinka pro zákazníky, na kterou se můžete kdykoliv s důvěrou obrátit prostřednictvím e-mailu info@billa.cz nebo ve všedních dnech v čase 8:00 - 18:00 na telefonním čísle 800 153 976.
S pozdravem, BILLA, spol. s r.o.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.