Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Před dvěma měsíci jsem po telefonu uzavřel smlouvu na " Modrý internet ". Jelikož jsem se dostal náhle do špatné životní situace, internet jsem v měsíčnídobě vypověděl. Bohužel mě bylo zděleno, že si dodanou WIFi musím odkoupit cca 4500,- Kč. Nevím proč a k čemu mě v 81 letech bude nějaká WIFina, kterou už nemohu použít. Prostě jí NECHCI !!
Zdá se mě to plýtvání hodnotamy a nátlak na zákazníka nepřiměřeným způsobem.
Předem děkuji za odpověď a jsem s pozdravem
Luděk Formánek
Dodaná Wifina k internetuod O2
Nechci zbytečně platit a vlastnit něco co mě k ničemu nebude. Poušální část jsem měsíčně platil. Přitom je výrobek v podstatě nový.
|
Tweet |
S výpovědí smlouvy je zpravidla spojena výpovědní doba. V této době strany i nadále plní své povinnosti (spotřebitel platí, podnikatel dodává službu) a po jejím uplynutí závazek zaniká. Strany se však mohou domluvit na dřívějším ukončení (např. při vrácení modemu následně není možné služby využívat, tudíž muže být výpovědní doba ukončena i tímto způsobem).
Domníváme se, že odkoupení WiFi by nemělo být nutné - podnikatel ji může např. pronajímat dalším spotřebitelům, avšak neznáme znění smlouvy, která byla mezi stranami uzavřena.
I pokud by tato povinnost byla spotřebiteli uložena, lze se se společností domluvit na jiném postupu. Ten však nelze právně nárokovat, neboť by společnost jednala nad rámec svých povinností.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
mrzí mě, že jste se rozhodl službu vypovědět a řešíte takovou situaci. V případě, že si zákazník pořídí i zařízení na splátky od nás, tedy pro internet na doma modem, případně i modem s venkovní anténou, je zařízení v jeho vlastnictví. Zpět ho nevykupujeme. Vrátit lze pouze ve lhůtě 14 dní v případě odstoupení od smlouvy dle zákona uzavřené na dálku do 14 dní. V ostatních případech se zařízení nevrací a zůstává vám. V případě splátek zařízení se po zrušení služby doplácí zbývající splátka najednou.
Mohl byste nám prosím na email info@o2guru.cz uvést i více detailů, co vás ke zrušení služby vede s odkazem na tento podnět nebo vše v emailu uvést? Pokusíme se najít přijatelné řešení pro obě strany.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
S ohledem na výše uvedené stížnost uzavíráme. Děkujeme stranám za součinnost.