Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 19. 12. 2014 jsem předala k reklamaci kočár značky Baby Jogger - City Select z důvodu vibrujících předních koleček. Dle požadavku prodávajícího byl kočár k reklamaci vibrujících předních koleček přivezen bez korby. Takto byl prodávajícím převzat.
Při předání konstrukce kočárku z reklamace (dne 14. 1. 2015) byla předána konstrukce kočáru s kolečky s informací, že byla vyměněna přední kolečka a tím reklamovaná vada odstraněna.
Při cestě od prodejce bylo zjištěno opět vibrování předních koleček, z tohoto důvodu jsem se vrátila zpět do obchodu, že vada nebyla odstraněna. Prodávající mi sdělil, že nová kolečka jsou v košíku pod kočárem a je třeba je vyměnit. S touto informací jsme odjeli domů a kolečka namontovali. Po namontování bylo zjištěno, že pravé kolečko se na rovné podlaze nedotýká země. Při pokusu o nandání korby na kočár do standardní pozice bylo zjištěno, že korba nelze nandat. Ještě téhož dne jsme kočár odvezli zpět téhož dne k prodejci k nové reklamaci z důvodu zkřiveného rámu. Ke zkřivení kočáru muselo dojít v průběhu reklamace, před reklamací byl kočár po této stránce v pořádku.
Dne 27.1.jsem reklamovaný kočár nepřevzala z důvodů zamítnutí předchozí reklamace a věc znovu reklamovala (zkřivený rám), dne 29.1.2015 byla reklamace vyřízena, opět zamítnuta, s tím, že další reklamace případně nepřevzetí kočáru k ničemu nepovede.
Za přehodnocení stanoviska předem děkuji,
Dita Horálková
Baby Jogger - City Select
Požaduji výměnu zkřiveného rámu kočáru.
|
Tweet |
Pokud je spotřebitelka schopná prokázat stav kočárku před reklamací, jedná se o nárok na náhradu škody, nikoli o reklamaci vady. Ze zákona odpovídá za poškození, ztrátu nebo zničení věci ten, kdo ji převezme za účelem splnění své povinnosti ze smlouvy. Není rozhodné, jak ke škodě došlo, jestli někdo porušil povinnost nebo ne, zda se tak stalo při vlastním plnění závazku nebo při přepravě či skladování věci. Tento nárok vyplývá z ustanovení § 2944 občanského zákoníku.
Škodu zhotovitel hradí v penězích, jen pokud o to poškozený požádá. Jinak se nahrazuje uvedením do původního stavu (opravou). Při určení výše škody na věci se vychází z její obvyklé ceny v době poškození a zohlední se, co poškozený musí k obnovení nebo nahrazení funkce věci účelně vynaložit.
Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.