Počet nahlášených stížností: | 371 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den, dne 19.07. 17:18 až 18:16 jsem jela vlakem z Ostravy, Svinov, do Olomouce, hl.n., sedadla: [***,***] (elektronická jízdenka ***). Jela jsem s mámou, koupily jsme si dražší jízdenku, aby jsme si mohly zakoupit občerstvení. Až ve vlaku nám rozhlasem bylo sděleno, že je vlak bez obsluhy a není možné si pro občerstvení ani zajít k personálu, z důvodu nedostatku stevardů. Každý měl být informován SMS zprávou, která mě, ani našim spolucestujícím nepřišla. Vybraly jsme si RegioJet jen z tohoto důvodu. Občerstvení v Olomouci na nádraží už nebylo možné zakoupit. Cestovaly jsme z Olomouce ještě dál, takže by se nám opravdu hodilo tuto informaci vědět dopředu. Stěžovala jsem si na přepážce, tam mi slečna sdělila, že Vás musím kontaktovat na stížnostech. Řekla nám, že nám náleží kompenzace.
dne 19.07. 17:18 až 18:16 / z Ostravy, Svinov, do Olomouce, hl.n.
vrácení jízdného
|
Tweet |
Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.
Nejvhodnějším reklamačním nárokem se jeví přiměřená sleva z jízdného.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.