Společnost


Radim Fišer

Počet nahlášených stížností:20
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#59619Dotaz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 12 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
03.08.2022, před 2 lety

Pepa Moravčík

Znění stížnosti

Dobrý den,


Minuly měsíc jsem si objednal balíček od spol. iStuff.

Tato obj. dorazila do Z-boxu v dobu, kdy já byl na dovolené, bohužel jsem nevěděl, že v Z-boxu nejde prodloužit úložní doba a zásilka byla tedy poslána zpět dodavateli.

Jenže:

Potom mi majitel napsal, že jsem balíček nepřevzal a ať mu zaplatím náklady na dopravu…

Mou otázkou je, mám něco platit ? Kdyby se p. majitel choval slušně, tak bych se s nim i možná nějak domluvil, ale jeho chování není moc na úrovni…

P. majitel mi napsal, že jestliže nezaplatím tak mě předá do nějaké inkasní společnosti.

Budu rad za jakoukoli Vaši radu.


Požadované řešení

Odpověď na otázky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.8.2022 13:28, před 2 lety

Uvedené jednání spotřebitele lze považovat za odstoupení od smlouvy ve 14denní lhůtě po převzetí zboží (resp. před samotným převzetím, což lze také učinit). Vhodnější však je zaslat odstoupení od smlouvy podnikateli zvlášť.

U odstoupení od smlouvy platí, že spotřebitel musí zaplatit cestu zboží zpět k podnikateli. Podnikatel však musí vrátit peněžní prostředky spotřebitele včetně nákladů na dodání.

Spotřebitel je tedy povinen uhradit jedno dopravné - vzhledem k tomu, že zboží zpět nezaslal, musí tuto částku uhradit podnikateli. Ten je na druhou stranu povinen vrátit veškeré finanční prostředky, které od spotřebitele přijal do 14 dnů od odstoupení od smlouvy spotřebitelem.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.12.2022 16:43, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.