Počet nahlášených stížností: | 187 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dnes 2.8.2022 v 11:31 mě bylo SSM zprávou oznámena platba 299,-Kc pro ESR Live za Game Service CFM ,kterou jsem neuskutečnila a ani nevím o co se jedná .Bylo mě doporučeno podívat se moje.o2platba.cz.A pozdrav Vaše o2.
Vše jsem udělala,ale nic jsem nenašla a vyučtování mám až 20.8.2022 také jsem volala na info linku o2 kde jsem nebyla spojena na žádného operátora.
Mám pocit že se jedná podvod a prosím o radu . Děkuji Hanáková V.
Ráda bych zrušila tuhle platbu než proběhne a nevím jak to udělat, mám obavy abych neplatila částku každý měsíc a vůbec nevím za co.
|
Tweet |
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebitelce dodal, ačkoli si ji spotřebitelka neobjednala, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitelka by v takovém případě mohla žádat náhradu škody, která jí vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Kypru, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Užitečné informace nalezne spotřebitelka taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/kde-reklamovat-sluzby. Blíže k možnostem odhlášení služby na http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/zruseni-objednavky-predplatneho-na-premium-sms.
Spotřebitelka nás informovala, že se jí povedlo se společností spojit a záležitost vyřešit. Stížnost proto uzavíráme s dosažením dohody.