Společnost


Content for Mobile

Počet nahlášených stížností:187
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#59625Neoprávněná platba 299,0 Kc pro ESR Live za Game Service CFM

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

21 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.08.2022, před 2 lety

Vladimíra Hanáková

Znění stížnosti

Dobrý den,
dnes 2.8.2022 v 11:31 mě bylo SSM zprávou oznámena platba 299,-Kc pro ESR Live za Game Service CFM ,kterou jsem neuskutečnila a ani nevím o co se jedná .Bylo mě doporučeno podívat se moje.o2platba.cz.A pozdrav Vaše o2.
Vše jsem udělala,ale nic jsem nenašla a vyučtování mám až 20.8.2022 také jsem volala na info linku o2 kde jsem nebyla spojena na žádného operátora.
Mám pocit že se jedná podvod a prosím o radu . Děkuji Hanáková V.


Požadované řešení

Ráda bych zrušila tuhle platbu než proběhne a nevím jak to udělat, mám obavy abych neplatila částku každý měsíc a vůbec nevím za co.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.8.2022 16:04, před 2 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebitelce dodal, ačkoli si ji spotřebitelka neobjednala, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitelka by v takovém případě mohla žádat náhradu škody, která jí vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Kypru, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Užitečné informace nalezne spotřebitelka taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/kde-reklamovat-sluzby. Blíže k možnostem odhlášení služby na http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/zruseni-objednavky-predplatneho-na-premium-sms.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.8.2022 15:29, před 2 lety

Spotřebitelka nás informovala, že se jí povedlo se společností spojit a záležitost vyřešit. Stížnost proto uzavíráme s dosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.