Společnost


ARMEX ENERGY a.s.

Počet nahlášených stížností:16
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#59629Vyfakturováno více hodin za plyn než je na hodinách

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 11 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.08.2022, před 2 lety

Karel Havlíček

Znění stížnosti

Dobrý den,bydlím v nájmu veškeré náklady platím majiteli.Nedávno dostal fa ***, číslo zákazníka ***.KS na hodinách dle fa k 20.5.2022 11117.Prosinec dle fa 10526-10666 skutečný stav 10645,leden10666-10802 skutečný stav 10645-10800 ,únor10802-10908 skutečný 10800-10892,březen 10908-11024 skutečný 10892-10990, duben dle fa 11024-11104 skutečný 10990-11041, květen 11104-11117 skutečný 11041-11057.
K dnešnímu dni je na hodinách 11088 ale dle faktury je tam už 11117. Na kalendáři mám zapisováno PS a KS v každém měsíci.Majitel mi dnes volal,že se už týden nemůže dovolat do společnosti.Dle fa byl KS 11117 ke dni 20.5.2022 k dnešnímu dni takový stav na hodinách není.
Tady vidíte kolik hodin navíc bylo naúčtováno od prosince loňského roku.
Karel Havlíček


Požadované řešení

Pokud majitel bytu zaplatil fakturu splatná 21.6.2022, zbytečný nedoplatek by mu měl být vrácen.Není spravedlivé, aby se platilo za množství plynu, které nebylo odebráno.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.8.2022 09:02, před 2 lety

V případě, že je vyúčtování dle názoru spotřebitele nesprávné, může jej u dodavatele reklamovat. Reklamuje-li spotřebitel vyúčtování, je dodavatel povinen vyřídit reklamaci ve lhůtě 15 dní. Nedodržení lhůty je sankcionováno v případě plynu částkou 750 Kč za den, nejvýše však do částky 7 500 Kč [dle § 16 odst. 3 písm. a) vyhlášky č. 545/2006 Sb.].

V rámci vyřízení reklamace se musí dodavatel zabývat spotřebitelem namítanými skutečnostmi a spolehlivě nároky spotřebitele vyvrátit.

Nepodaří-li se částku získat prostřednictvím této služby či jinak, může se spotřebitel obrátit na Energetický regulační úřad (https://www.eru.cz/kontakty), který poskytuje možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.12.2022 16:48, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.