Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dnes 4.8.22 se mi stala nemilá zkušenost, běžné bagety v akci 2.90 Kč,v počtu 12 ks, mi paní pokladní, podotýkám záměrně, počítala 2ks za 5.80 a 20 ks za 179,. Kč. Jelikož jsem měla elektronickou účtenku,kontrola proběhla až doma. Stalo se v prodejně Dobříš. Podotýkám, že dle informací od známých ne poprvé.
Záměrné okrádání
Vrácení peněz
|
Tweet |
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.
Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Dobrý den paní Sehnalová, mrzí nás, že Vám byly ve Vašem nákupu chybně namarkovány položky. Doporučujeme Vám se při příští návštěvě dané prodejny obrátit s pokladním dokladem nebo s elektronickou účtenkou z aplikace Lidl Plus na náš personál. Kompetentní osoba, tedy vedoucí nebo jeho zástupce, s Vámi bude danou situaci řešit. S pozdravem Lidl Česká republika v.o.s.
Děkujeme za odpověď.
Spotřebitelka nás informovala, že stížnost byla vyřízena k její naprosté spokojenosti. Společnost vrátila peníze a vedoucí prodejny se za pochybení omluvil. Stížnost tak uzavíráme s dosažením dohody. Děkujeme stranám za součinnost.