Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
dost často navštěvuji prodejce Billa a nemohu si nevšimnout dle mého názoru vzrůstají počet "falešných slev" konkrétně produkt Knorr Písmenková polévka, o které mi Billa tvrdí, že původní cena je 39,90Kč. Dle mého názoru naprostá lež zákazníkovi-a z takto uměle vytvořené ceny (která nikdy na regálu nebyla) se poté udělá významná sleva na nějakých 23Kč. Tuto praktiku slev z neexistujících nejvyšších cen mi potvrdil i personál obchodu(!) Za sebe jsem si jitá, že takových produktů má Billa v nabídce více a vlastně je to podvod na zákazníka.
Zanechání praktiky slev z neexistujících nejvyšších cen.
|
Tweet |
Jestliže má spotřebitel podezření na nekalé praktiky ohledně uvádění slev, může podat podnět České obchodní inspekci (formulář je dostupný zde: www.coi.cz/podatelna).
Na tuto problematiku již reagují i zákonodárci - novela zákona o ochraně spotřebitele by měla obsahovat ustanovení, které bude prodejcům ukládat povinnost počítat slevu od nejnižší ceny za posledních 30 dnů. Nebude tak možné cenu uměle navýšit a následně uvádět vyšší slevy.
Vážený zákazníku,
děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti BILLA, spol. s r.o. zpracovává Infolinka pro zákazníky, na kterou se můžete kdykoliv s důvěrou obrátit prostřednictvím e-mailu info@billa.cz nebo ve všedních dnech v čase 8:00 - 18:00 na telefonním čísle 800 153 976.
S pozdravem, BILLA, spol. s r.o.
Reakce Billy je s prominutím slušně řečeno ale naprosto "jalová". E-mailová komunikace proběhla, ale jak to tak bývá s nulovým výsledkem a obviňováním podřízených. Nevím jestli poděkování za podnět je ta správná a efektivní cesta k dlouhodobé nápravě. Více s touto společností "Mountfieldského typu" nehodlám ztrácet čas...
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.