Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#59637Falešné slevy

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 měsíce 12 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
04.08.2022, před 2 lety

Antonín Šiller

Znění stížnosti

Dobrý den,

dost často navštěvuji prodejce Billa a nemohu si nevšimnout dle mého názoru vzrůstají počet "falešných slev" konkrétně produkt Knorr Písmenková polévka, o které mi Billa tvrdí, že původní cena je 39,90Kč. Dle mého názoru naprostá lež zákazníkovi-a z takto uměle vytvořené ceny (která nikdy na regálu nebyla) se poté udělá významná sleva na nějakých 23Kč. Tuto praktiku slev z neexistujících nejvyšších cen mi potvrdil i personál obchodu(!) Za sebe jsem si jitá, že takových produktů má Billa v nabídce více a vlastně je to podvod na zákazníka.


Požadované řešení

Zanechání praktiky slev z neexistujících nejvyšších cen.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.8.2022 10:09, před 2 lety

Jestliže má spotřebitel podezření na nekalé praktiky ohledně uvádění slev, může podat podnět České obchodní inspekci (formulář je dostupný zde: www.coi.cz/podatelna).

Na tuto problematiku již reagují i zákonodárci - novela zákona o ochraně spotřebitele by měla obsahovat ustanovení, které bude prodejcům ukládat povinnost počítat slevu od nejnižší ceny za posledních 30 dnů. Nebude tak možné cenu uměle navýšit a následně uvádět vyšší slevy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.8.2022 11:25, před 2 lety

Vážený zákazníku,
děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti BILLA, spol. s r.o. zpracovává Infolinka pro zákazníky, na kterou se můžete kdykoliv s důvěrou obrátit prostřednictvím e-mailu info@billa.cz nebo ve všedních dnech v čase 8:00 - 18:00 na telefonním čísle 800 153 976.
S pozdravem, BILLA, spol. s r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
12.8.2022 17:11, před 2 lety


Antonín Šiller

Reakce Billy je s prominutím slušně řečeno ale naprosto "jalová". E-mailová komunikace proběhla, ale jak to tak bývá s nulovým výsledkem a obviňováním podřízených. Nevím jestli poděkování za podnět je ta správná a efektivní cesta k dlouhodobé nápravě. Více s touto společností "Mountfieldského typu" nehodlám ztrácet čas...

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.12.2022 15:41, před 2 lety

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.