Společnost


MATROGENA s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#5964Obdržel jsem jiné zboži než jsem si objednal

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 7 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.02.2015, před 10 lety

Adam Pflug

Znění stížnosti

Před vánocemi jsem si objednal parfém přes internetový obchod merveilleux.cz. Bohužel jsem obdržel jiné zboží než jsem si objednal. Balíček jsem obratem (26.12) doporučeně zaslal na adresu společnosti Matrogena z žadostí o vrácení peněz. Balíček si na adrese společnosti nikdo nevyzvedl a vrátil se mi zpět. Na e-mailových adresách všech internetových obchodu Matrogeny na mé žádosti nikdo nereaguje a jakýkoliv jiný kontakt na stránkách i faktuře chybí. Matrogena je vlastníkem mnoha obchodu. A dle internetových recenzí jsou pouźivá Matrogena na všech svých stránkách stejné praktiky.


Cítím se podvedený a nevým jak se bránit, dle internetových recenzí nejsem zdaleka jediný. Nechápu že v dnešní době muže takto někdo takto podnikat a prochází mu to.

http://obchody.heureka.cz/webareal-cz-www-marveilleux-cz/diskuse/


Produkt

Objednaný parfém Giorgo Armani Aqua di gio, doručený parfém 212 VIP


Požadované řešení

Vrácení peněz a zabránění dalšího podvodného prodeje


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.3.2015 10:08, před 10 lety

V tomto případě se jednalo o nesplněnou jakost při převzetí. Nicméně pokud jde o distanční smlouvy, spotřebiteli zákon přiznává právo na odstoupení, které může realizovat ve lhůtě 14 dnů od převzetí věci. Odstoupení nabývá účinku dojitím do sféry svého adresáta. Právní jednání působí vůči nepřítomné osobě od okamžiku, kdy jí projev vůle dojde; zmaří-li vědomě druhá strana dojití, platí, že řádně došlo. V tomto případě by bylo nutné využít domněnku doby dojití, která je obsažena v ustanovení § 573 občanského zákoníku. Má se za to, že došlá zásilka odeslaná s využitím provozovatele poštovních služeb došla třetí pracovní den po odeslání. Odstoupení se tedy má za doručené a účinné. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady o nedoručení uschoval. Odstoupením od smlouvy se závazek od počátku ruší a strany jsou povinné vrátit si vzájemné plnění nejpozději do 14 dnů od odstoupení. Spotřebitel se svou povinnost pokusil splnit, ale prodávající nabídnuté plnění nepřijal, ocitl se tedy v prodlení. Doporučujeme se se společností nejlépe písemně spojit a na tyto skutečnosti upozornit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.7.2015 13:43, před 9 lety

Společnost nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.