Počet nahlášených stížností: | 449 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Po dlouhých žádostech u prodejce vztupenek na koncert Gregorian v Pardubicích,jsem neuspěl.
Jsem už rozhořčen nad přistupem k danému problému.
Koupil jsem vztupenky za nemalé peníze a koncert se neuskutečnil.Pokud nehodláte vrátit peníze za určený koncert podám žalobu na Vaší firmu a vše předám policiji ČR.
ŽÁDÁM o řádnou komunikaci,jak se k danému problému postavíte.
Mrzí mne,že se někdo obohacuje na druhých.
Veškeré podklady,že jsem vstupenky zakoupil odešlu pokud bude dohoda a přístup dle zákona spotřebitele.
--vše předám i na obchodní inspekci za neoprávněné obohacování
k*****.z*****@fppro.cz
--
Jan Pecháček
J.Masaryka 1354
500 12 Hradec Králové
e-mail: jann.pechacek@seznam.cz
mobil: +420 732928777
Rychlá odpověď
kompenzace za neuskutečněný koncert
|
Tweet |
Pokud byla kulturní akce zrušena, má spotřebitel právo žádat vrácení peněžních prostředků. Nevrátí-li pořadatel akce peněžní prostředky, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod zrušením smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Pořadatele akce je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.