Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
dne 30.7.14 objednána Makita BDF454RFE za 7849 Kč
31.7. potvrzena obj.+zaslána zál.fakt.Zrovna uhrazena.
14.8.vznesen emailem dotaz,kde je zboží,když mělo být skladem.15.8.druhý dotaz a odpovězeno,že na sklad zboží dorazí 18.8.Dne 20.8. dorazilo ale úplně jiný typ-místo kovové profi,plastové hobby.20.8.napsána zrovna stížnost na dodávku jiného typu-odpověď,že mnou požadované se již nedodává a místo něj je tohle a je lepší.Zrovna jsem odpověděl,že tento "lepší" kus nechci.Buď původní,nebo odstup od smlovy a zpět peníze.Bez odezvy.25.8.zasláno odstoupení od smlouvy+vrácení zboží.Bez odezvy.8.10.emailem odeslána kopie komunikace,v příloze kopie odstoupení s dotazem na vyřízení.9.10.odpověď 1 slovem "posíláme".Zpět náš dotaz,co to znamená?Vzápětí přišel dobropis.20.10.upozornění,že mi nepřišly peníze.18.11.zasláno další upozornění,že nepřišly peníze,opět zasláno číslo účtu a vyčíslena částka 7849 Kč.Od té doby zmizly tel.čísla - které nikdy nikdo ale stejně nezvedl a ani emailem odpověď nepřišla.Tedy nemám Makitu a ani peníze.
Makita - profi aku šroubovák s hliníkovou převodovkou, profi značkovým a kovovým sklíčidlem. BDF454RFE + 2x 18V 3,0Ah Li-on Makita
Jednoznačně požaduji vrátit peníze - již byl zaslaný dobropis a já již požadovaný typ sehnal jinde bez sebemenšího problému.
|
Tweet |
Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy, která byla uzavřena přes internet ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží. Odstoupení může být realizováno bez uvedení důvodu. Tomu však nebrání, aby spotřebitel jako důvod k odstoupení uvedl nesplněnou jakost při převzetí. V takovém případě by měl nárok i na úhradu nákladů spojených s vrácením zboží. Dle § 1832 občanského zákoníku je prodávající povinen vrátit spotřebiteli všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání nejpozději do 14 dnů od odstoupení. Nesplněním této povinnosti se prodávající ocitá v prodlení a spotřebitel může požadovat úroky z prodlení ve výši dle nařízení vlády č. 351/2013 Sb.
Podnikatel byl o podané stížnosti informován. Bohužel doposud neprojevil zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. . V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.