Počet nahlášených stížností: | 20 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
moje maminka, které bude 79 let, byla v provozovně ZEPTER, v Praze, Spálená 55. Bohužel byla přesvědčena, že smlouva č. *** byla na částku 1.700,-Kč a proto podepsala smlouvu, maminka má zhoršené vidění, bez brýlí nic nevidí. Zboží nepřevzala a smlouvu zrušila ve lhůtě do 14 dní od objednání zboží dle zákonné lhůty, smlouva nebyla naplněna, zboží nebylo převzaté. Považovala toto za ukončené. Přesto od Zepteru obdržela dopis, že není možné od smlouvy odstoupit, i když podmínky napsané na smlouvě toto umožňují. Požadují uhradit 17.080,00Kč a nabízejí jí splátkový kalendář.
Maminka mi ani nedokáže říct, co že vlastně koupila. Bohužel už je trochu dementní a bere silná antidepresiva. Tohle by mělo být již trestné!
Toto mají uvedené na stránkách:
Umožňuje Zepter zákazníkovi odstoupit od kupní smlouvy a za jakých podmínek?
V případě uzavření kupní smlouvy mimo provozovnu prodávajícího je kupující oprávněn písemně odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů ode dne převzetí zboží kupujícím. Odstoupení musí být zasláno písemně na adresu společnosti nejpozději poslední den lhůty na odstoupení. Splní-li kupující podmínky pro odstoupení od kupní smlouvy, bude vyzván Zákaznickým centrem k vrácení nepoškozeného nepoužitého zboží včetně bonusů, všech součástí a veškerého příslušenství. Zboží kupující vrací na nejbližší pobočku nebo do logistického centra. Náklady na vrácení zboží hradí kupující. V tomto případě ze zákona zaniká i úvěrová smlouva. V případě uzavření kupní smlouvy na provozovně zákonný nárok na odstoupení od kupní smlouvy není. Společnost Zepter však dle nařízení generálního ředitele umožňuje odstoupení od kupní smlouvy do 14 dnů ode dne sepsání kupní smlouvy na provozovně. Další postup je stejný jako v případě uzavření kupní smlouvy mimo provozovnu prodávajícího. Odstoupení musí být zasláno písemně na adresu ZEPTER INTERNATIONAL s. r. o., Zákaznické centrum, K Vypichu 1119, 252 19 Rudná.
Zrovna teď 5.8.2022, přišel e-mail mojí snaše:
Dobrý den, paní Kroupová,
velice se omlouváme za chybně uvedenou informaci na webových stránkách. V příloze zasílám nový a platný nařízení generálního ředitele. Veškeré informaci co se týče odstoupení od kupní smlouvy, jsou uvedeny i na kupních smlouvách.
Jak sem již psala, co se týče kupní smlouvy mohu komunikovat pouze s kupujícím a nebo na základě plné moci.
S pozdravem
E. M.
Zákaznické centrum
ZEPTER INTERNATIONAL s.r.o.
K Vypichu 1119
252 19, Rudná u Prahy
Tel: +420 311 331 888
Z4L - 1x MEDOLIGHT, 1x MYLON 2 (vůbec netuším co to je)
Zrušení kupní smlouvy, zrušení člena klubu 33203 - aby ji už nikdy nikdo nekontaktoval!
|
Tweet |
Na daný případ se nevztahují ustanovení občanského zákoníku o koupi zboží mimo obchodní prostory a vzájemné vztahy mezi spotřebitelem a prodejcem se řídí ustanoveními obsaženými v kupní smlouvě.
Jestliže kupní smlouva obsahuje možnost odstoupení od smlouvy a spotřebitel postupoval v souladu s těmito podmínkami pro odstoupení ve smlouvě uvedené, nemůže prodejce tyto podmínky dodatečně měnit.
Spotřebitelce doporučujeme, aby vyhledala právní služby a celou věc prodiskutovala s advokátem, který by smlouvu prostudoval (seznam advokátů je mimo jiné možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/advokati).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/
Na žádost spotřebitelky stížnost přeřazujeme na ni, aby mohla informovat o vývoji v případu.
Dobrý den,
chci poděkovat dTestu za pomoc, informace.
Dále chci poděkovat společnosti Zepter International za zrušení smlouvy mojí maminky. Děkuji za pochopení a přeji hezký den.
Jitka Kroupová
Hodnocení:
Komentář: Vše vyřešeno kladně, děkuji za sebe a hlavně za maminku. JK
Na základě výše uvedeného stížnost uzavíráme s dosažením dohody. Děkujeme stranám za součinnost.