Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Jsem velice zklamána ze strojvedoucího ,který jen na trase Plzeň hl. nádraží - Radnice čas odejzdu 19:05 / dne 4.8.2022 moje dcera a její přítel jeli vlakem domů bohužel byli velice nepříjemně osočeni strojvedoucím aby mu dali občanský průkaz a budou platit každý pokutu 400kč. Strojvedoucí žval i na ostatní spolucestující dcera řekla že nic špatného nedělá a že májí platnou jízdeku tak aby je nechal být. Bohužel strojvedoucí byl velice nepříjemný vulgarní a řekl at si vystoupí. Dcera a přítel raději vystoupili a volala mi abych pro ni přijela do Ejpovic.
Nechápu jak takový člověk může pracovat s lidmi a vyhazovat cestující z vlaku splatnými jízdenkami být vulgární a hulvátský.
Žádám o vyřešení tohoto incedentu aby se již neopakoval a zpětnou vazbu jak strojvedoucí bude potrestán
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.