Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 5. sprna 2022 vlakem z Plzně do Pačejova vlakem Os 8921 ve 20:08 mi byla nauctovan neoprávněný poplatek ve výši 96 Kč. Pan průvodčí mel problém s mým studentským průkazem a důvod byl neznámý. Jezdím na studentský průkaz cca 3 měsíce a zadny průvodčí s mým průkazem problém neměl… Navíc se stejným pruvocim jsem dnes jela z Nepomuka do Plzně vlakem Os 8914 v 15:11 a s průkazem žádný problém neměl. A vůbec mi nepřijde v pořádku zaměstnávat lidi, kteří ještě k tomu když se snažím pochopit jaký ten problém je jsou toxický, vyhrožují mi a zvyšují na mě hlas. Já poté co na mě zvýšil hlas ustoupila a danou částu mu zaplatila(z důvodu, který jsem nepochopila teda).
Nezaměstnávat hloupý a toxicky lidi a vrátit zpět peníze za uvedenou pokutu.
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.