Počet nahlášených stížností: | 18 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Na benzinové stanici SHELL na Opavské ulici u Tesca v Porubě jsem včera v pátek koupil Paysafe kupon za 1200 Kč. Samozřejmě jsem očekával jasně čitelný solidní kus silnějšího většího papírového dokladu na určité úrovni, když už platím tak velkou sumu. Jako to je obvyklé např. ve všech trafikách v republice atd. Obzvlášť jsem to očekával u tak renomované značky jako je SHELL, kde jsem natankoval palivo už za desítky tisíc. Ale k mému naprostému údivu a velkému znechucení mi byl vydán jen doslova miniaturní teňounký pouze nekolikacentimetrový chcíplý sotva viditelný papíreček, kde byl opravdu nadlidský výkon onen tolik důležitý a drahý kód vůbec přečíst, natož pak ho dokázat nějak a někam uschovat, abych ho pak doma vůbec dokázal znovu najít. Moje obavy se samozřejmě potvrdily, onen neskutečně miniaturní kousek papírku jsem už po příjezdu domů bohužel nikdy nedokázal znovu najít, takže 1200 Kč vyletělo jen tak komínem. Takže mi nezbylo než udělat opětovný nakup doma on-line přes jinou společnost, samozřejmě už navíc i s náležitou přirážkou.
Pevně doufám, ze se tímto bude co nejdříve Vaše vedení zabývat a nějak to řešit, všechny pracovníky důkladně proškolit, protože tohle je prostě vůči klientovi naprosto ponižující a bez jakéhokoli respektu. Připadal jsem si tam opravdu jako okradený. Nějaké sankce či tresty by určitě za tohle byly na místě.
Bohužel z mojí pozice obyčejného klienta nemůžu vědět jestli je to chyba konkrétní obsluhy anebo celého systému. Pokud se jedná o šlendrián oné dámské obsluhy, tam by asi pomohlo pouze klasicky jak se říká pětadvacet na holou. Jinak se samozřejmě budou vymlouvat na všechno možné.
|
Tweet |
Otázka uvedená ve stížnosti není regulována žádnými obecně závaznými právními předpisy. Její řešení tak závisí na konkrétních interních pravidlech dané společnosti, do kterých není možné zasahovat.
Vzhledem k tomu, že stížnost neobsahuje vynutitelný právní nárok, nemůže být na portálu VašeStížnosti.cz publikována, předáváme jí však společnosti, jako podnět ke zlepšení služeb.