Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#59683Nedostatečná kapacita vagonů

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 dny 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.08.2022, před 2 lety

Roman Jakeš

Znění stížnosti

Zdravím Vás, chci se s Vámi podělit o špatnou zkušenost s Vaším organizací a stylem práce. Právě jedu vlakem z města Jeseník(1330) do Krnova. Vlak má jeden vagon. Který je přeplněný. Není kam dát velký batoh. Stojí v uličce a j překáží lidem v chůzi. V případě nehody je to překážka. Lidé stojí všude různě. Se třemi lidmi jsem se přel kvůli batohu + průvodčí. Jeseník je známá turistická destinace. Jezdí tu mnoho turistů. Jaký je problém zapojit jeden nebo fva vagony? To musí lidi nutně být namačkáni v jednom vagonu? Přemýšlí to někomu z Vašeho vedení v hlavě? Jste vůbec normální? Děláte něco na těch Vašich poradách? Dělejte něco. Do Jeseníků jezdí lidi po celý rok na turistiku. Začněte používat hlavy.


Požadované řešení

Jeden nebo dva vagony navíc, přihrádky na batohy navíc. Tak velké, sby vedle sebe nad sedadly mohly být dva plné batohy o objemu 86 litrů. Aby přihrádky oba batohy váhově unesly.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.8.2022 09:09, před 2 lety

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.