Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zdravím Vás, chci se s Vámi podělit o špatnou zkušenost s Vaším organizací a stylem práce. Právě jedu vlakem z města Jeseník(1330) do Krnova. Vlak má jeden vagon. Který je přeplněný. Není kam dát velký batoh. Stojí v uličce a j překáží lidem v chůzi. V případě nehody je to překážka. Lidé stojí všude různě. Se třemi lidmi jsem se přel kvůli batohu + průvodčí. Jeseník je známá turistická destinace. Jezdí tu mnoho turistů. Jaký je problém zapojit jeden nebo fva vagony? To musí lidi nutně být namačkáni v jednom vagonu? Přemýšlí to někomu z Vašeho vedení v hlavě? Jste vůbec normální? Děláte něco na těch Vašich poradách? Dělejte něco. Do Jeseníků jezdí lidi po celý rok na turistiku. Začněte používat hlavy.
Jeden nebo dva vagony navíc, přihrádky na batohy navíc. Tak velké, sby vedle sebe nad sedadly mohly být dva plné batohy o objemu 86 litrů. Aby přihrádky oba batohy váhově unesly.
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.