Počet nahlášených stížností: | 46 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den.
Dne 22.07.2014 jsem zakoupil kolo u sportovniho obchodu Hervis Chodov za 12000 kc.
Behem 1 - 1.5 mesice se zacala projevovat vada, ze prava brzdici paka pro zadni hydraulicke kotoucove brzdy, cim dal tim vic byla mekka, a za 2.5 mesice od koupi, zadni brzda vubec prestala fungovat. Pak jsem odjel s Prahy, a vratil jsem se az po novem roce.
Dne 12.01.2015 jsem kolo ovezl do Hervis Sport Smichov na zarucni opravu, kde mi bylo receno, ze mam vytekly mineralni olej s zadni hydraulicke systemy, a zarucni oprava je mozna. Dne 15.01.2015 jsem se zastavil na prevzeti kola. Vse uz bylo funkcni. Cestou domu (15 - 20 min) mi zase prestaly brzdit zadni brzdy. Doma jsem objevil ze mineralni olej je vytekly primo s brzdici paky. Hned jsem zavolal na Hervis Smichov, kde mi rekli abych se zastavil do Hervis Chodov na reklamace.
Dne 19.01.2015 jsem se zastavil do Hervis Chodov, kde mi servisni technik rekl, ze se vymeni cely brzdici system, a vse to bylo uznano jako zarucni oprava, a hned mi byl vypsan reklamacni list, a rekl ze mi zavolaji nebo dostanu sms, kdyz reklamace bude vyrizena, maji na to 30 kalendarnich dnu.
Po 2 tydnech kontaktoval jsem pobocku Hervis Chodov telefonicky ohledne sve reklamace, a bylo mi receno ze oprava jeste ne byla provedena, protoze se ceka na nahradni dily, a urcite mi zavolaji kdyz to bude opravene.
MTB Kilimanjaro Fly XT 27,5
Dnes uz mame 16.02.2015 a zadne volani nebo sms jsem ne dostal.
Chtel bych se zeptat, kdyz se zastavim 20.02.2015 do Hervisu Chodov, a moje kolo ne bude opravene, jestli muzu pozadat od odstoupeni od kupni smlouvy a vraceni penez.
Dekuji za odpoved.
P.S. Kolo jsem 19.01.2015 odvezl do Hervis Chodov, takze bylo to v dobe 6 mesicu od koupi.
|
Tweet |
Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy, pokud není reklamace vyřízena ve lhůtě 30 dnů od jejího uplatnění. Lze se inspirovat naším vzorovým dopisem: https://www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.