Počet nahlášených stížností: | 914 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 13 |
Ráda bych zaplatila,ale bankovní spojení, které mi poslali nefunguje. Spořitelna hlási, že je neplatné a nikde nemohu najit spojení ani telefon na firmu.
Spravne bankovni spojeni
|
Tweet |
Jestliže si spotřebitelka u společnosti zboží objednala, je povinna za něj zaplatit. Pokud tak ale neučinila, nemusí společnosti žádnou částku platit.
Pokud tedy objednávka existuje a spotřebitelka ji neuhradila, je vhodné kontaktovat společnost, která by platební údaje spotřebitelce měla poskytnout. Tyto údaje by měly být i na faktuře - jestliže tam jsou chybné a spotřebitelka se prokazatelně pokusila zboží zaplatit, nebude společnost moci požadovat např. úroky z prodlení, neboť se nejedná o pochybení spotřebitele.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Polsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.