Společnost


Stander Sp. z o.o.

Počet nahlášených stížností:914
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#59709Platba za zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 8 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
08.08.2022, před 2 lety

Vladislava Votrubová

Znění stížnosti

Ráda bych zaplatila,ale bankovní spojení, které mi poslali nefunguje. Spořitelna hlási, že je neplatné a nikde nemohu najit spojení ani telefon na firmu.


Požadované řešení

Spravne bankovni spojeni


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.8.2022 13:44, před 2 lety

Jestliže si spotřebitelka u společnosti zboží objednala, je povinna za něj zaplatit. Pokud tak ale neučinila, nemusí společnosti žádnou částku platit.

Pokud tedy objednávka existuje a spotřebitelka ji neuhradila, je vhodné kontaktovat společnost, která by platební údaje spotřebitelce měla poskytnout. Tyto údaje by měly být i na faktuře - jestliže tam jsou chybné a spotřebitelka se prokazatelně pokusila zboží zaplatit, nebude společnost moci požadovat např. úroky z prodlení, neboť se nejedná o pochybení spotřebitele.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Polsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.12.2022 11:41, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.