Společnost


Thanh Ha Luong

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#5971Nevyřízená reklamace botasek – požadavek vrácení peněz

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

21 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.02.2015, před 10 lety

Ing. Bohuslav Vávra

Znění stížnosti

Dne 28.2.2014 jsem zakoupil botasky v prodejně v Chrudimi, ul. Čs. Partyzánů 25. Zjistil jsem, že u obou bot se odlepují podrážky. To jsem 14.1. 2015 reklamoval. Boty byly čisté, málo používané. Do tří dnů po předání botasek do reklamace se nikdo neozval, aby upozornil na případné nesrovnalosti, či reklamaci z nějakého důvodu zamítl. Považoval jsem to tedy, že reklamace byla řádně přijata a vše bude řádně vyřešeno opravou. Vzhledem k tomu, že po 30 dnech se nikdo neozval telefonicky ani písemně, navštívil jsem prodejnu v Chrudimi, ul. Čs. Partyzánů 25 a požadoval vrácení peněz. Byly mi předloženy moje botasky neopravené, navíc prodávající tvrdila, že jsou špinavé a smrdí – což jim údajně sdělila nějaká firma v Praze, kam posílají boty na opravu. Dále obě botasky byly pokryty vrstvou plísně. Připomínám, že botasky byly předány k reklamaci v řádném stavu, což mohu případně doložit kopií Reklamačního listu. V této prodejně mají svůj reklamační řád, jak mi bylo prodávající sděleno a nějaký Občanský zákoník je moc nezajímá. Botasky jsem nepřevzal i s tím, i přesto, že prodávající sdělil, že botasky vyčistí.


Produkt

Odlepená podrážka u obou botasek, pravá cca 3cm, levá cca 2cm,


Požadované řešení

Vrácení kupní ceny


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.3.2015 14:00, před 10 lety

Prodávající nebo jím pověřený pracovník má povinnost rozhodnout o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Prodávající má dále povinnost spotřebitele o vyřízení reklamace informovat a vystavit mu písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.

Pokud dojde v průběhu reklamace k poškození zboží, prodávající za toto poškození odpovídá dle § 2944 občanského zákoníku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.3.2015 09:43, před 10 lety

Spotřebitel nám ke stížnosti sdělil:

Vážení, Stížnost jsem zaslal i na ČOI a Živ. úřad. ČOI zjistila i další prohřešky a zahájila správní řízení. Dne 9.3. 2015 jsem byl telefonicky vyzván, že mi dají peníze, což se i stalo. Tímto považujte stížnost za vyřízenou. Děkuji za spolupráci. Ing. Bohuslav Vávra

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.