Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Uz asi rok, je zretelne viditelne extremni pretizeni vysilace v Kovarove u Chrudimi. Nikdo to neresi, jediny co slysite od operatoru, ze se neda nic delat a ze mate odejit k nekomu jinemu. Navic vam zdeluji i stupnici pretize, ktera ma 0-3 a tam je 3. Prirovnal bych to k dozimetrum v cernobyle, kde byli do 3,6 a tam meli 3,6 cez neni zle. Prestante se venovat mestum, kde uz maji lidi takove internety, ze jim to je k prdu a zacnete pomahat zbytku, kteri tu pomoc s internetem potrebuji. A zaroven lidem uz nezdelujte jak jsou daleko od vysilace, kdyz jejich modem hlasi plny signal. Dekuji.
S pozdravem Vas nespokojeny zakaznik.
O2 Air Fix, vysilac kovarov
Prvni logicka vec je upravit si system ohledne pretizeni vasich sluzeb. To co predvadite je hruza. Davat mene najevo, ze jedine co ze zakazniku mate jsou penize, ktere jdou do neci kapsy.
|
Tweet |
Pokud není možné službu využívat nebo ji využívat jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Spotřebitel může v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat opravu vyúčtování, přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Stížnost nyní předáváme společnosti, aby mohla situaci lépe prověřit.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.